Gå til innhold

mitt Volvo 164E B6304F, M90H prosjekt:) nye bilder 10.9.07.

Ranger emnet


BUS_164

Anbefalte innlegg

hehe ja har det meste her, ja forstår du he gått noen ganger i veggen,

 

var no en del rust her ja:)

 

men blir no ferdig en vakker dag....

hehe..ja her he godt med noken tima her..sjølv om det ikkje vise so godt igjen..ja den dagen dinne blir ferdig, blir en stor dag:D

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så vart eg ferdig å rydde garasja og fekk bjønde så vitt på skraping av tektyl igjen:) så fe håpe arbeidslysta holder seg iform:D slik det blir gjort litt..har no snart jule ferie med og håper på å få gjort litt da..

her er noken bilde fra helga, nye delelageret, slik garasja blei etter rydding og det likje eg fekk gjort på 164a:

11-5.jpg

 

11-4.jpg

 

11-3.jpg

 

11-2.jpg

 

turbo avdelinga:D den store skal på svarte 164a, den lille vesiden av er B21ET turbo og dei 2 siste er B21-B23AT turboa..og alle uten slark, så kan bli litt turbo-prosjekter fremmover:)

11.jpg

 

11-1.jpg

 

11-6.jpg

 

11-9.jpg

 

11-8.jpg

 

11-7.jpg

 

11-10.jpg

 

11-11.jpg

 

det var alt for denne helga:)

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir steike bra ditta her:) Såg da du kjaure drag med den andre bile ;)

takk for det:D så du var der då also..ja va en artige dag det:afro hehe..kommer kankje sterker tilbake neste gang vist eg blir ferdige..ken du er da?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk no gjort litt på 164a dinne helga også, vaske vekk resterende tektyl etter å skrapa vekk det grøvste først.. dette er en dritt jobb og veldig pirke-arbeid for å få det heilt reint.

 

fekk hjelpa av na likje-bror til vasking av tektyl:) alltid kjekt å få hjelp:D

18.jpg

 

fekk besøk i garasja av na far og likje-systa:)

18-1.jpg

 

her er resultatet av det vi fekk gjort i helga..bilder av slik det var før vi bjøndte finner du lenger bak i tråden..ser ikkje ut som mykje arbeid, men det teker mykje tid med alt pirk-arbeidet..

18-3.jpg

 

18-4.jpg

 

han likje-bror og ej teke oss ei velfortent pause etter mykje slit:D

18-2.jpg

 

torsdag er det endelig juleferie og håper på å få gjort litt i ferien:afro

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nja bus..

kor masse du he slya dej til å jort no i feria då:P??

he vell vårte meir fyll å faen en bil skruing hehe.

 

nei de kjøme no sej, men de går treigt, huska for ca 2-3 år sida, dreiv å snakka om alle planane for dinne bile:P

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja bus..

kor masse du he slya dej til å jort no i feria då:P??

he vell vårte meir fyll å faen en bil skruing hehe.

 

nei de kjøme no sej, men de går treigt, huska for ca 2-3 år sida, dreiv å snakka om alle planane for dinne bile:P

ken du e da? ja no he ej vore på fylla i 4daga istrek og lure igrunnen på ka dag det e? nja det blir no gjort litt i rykk og napp:)

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ken du e da? ja no he ej vore på fylla i 4daga istrek og lure igrunnen på ka dag det e? nja det blir no gjort litt i rykk og napp:)

 

nja heite Stian, he no snakk en del me dej faktisk, satt blant anna på i bile hass finn her sist helg, då va no du der . e ute å drikke minst en gong kvar einaste helg, synst å huske ej he sett dej noken gonga, men he de me å ha dårli hukomelse dage ette på,hehe ej he de til tide me å rote mej oppi masse rart, entel e de kaule eller, noke anna drit. du he nok sett mej:P

hehe so pass flotte greie de:thumb såg lite ta dej i går då.

 

veit du om de sjer noke i dag? hehe

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sjå der ja..

fått opp tråd for gobilen også..

mykje bra arbeid gjort der ja. tenker det verte kjekkere å holde på etter tektylen er vasket bort..

gjer mej nesten til å bejynde på mi 164 no, men må vente på at eg ser en ende med 264a fyrst;)

 

keep up the good work :win

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent arbeid! håper ikke det blir for mye snarveier her :D keep rockin!

takk for det:) blirkje mykje snarveia her:) gjer det sjikkli når eg først bryr meg, har ikkje hastverk med å få den ferdig:volvsmile

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjå der ja..

fått opp tråd for gobilen også..

mykje bra arbeid gjort der ja. tenker det verte kjekkere å holde på etter tektylen er vasket bort..

gjer mej nesten til å bejynde på mi 164 no, men må vente på at eg ser en ende med 264a fyrst;)

 

keep up the good work :win

jepp måtte til med det:) ja..gler meg til å bli ferdig med dritt arbeide under bilen, då blir det å bjønde på tilpassing av motor mm. kjekkare det:) ka e planen med 164a di då? eg har no bjøndt å planlegge litt turbo prosjekt til svarte 164a.. så kankje eg blir ferdig til neste street race i ørsta:volvopower:

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E d gamlebile has Erlend Liadal du helse på me i garasja? Eller e d den du he på veie?

He du dinna bla 240 turbo`e enda?

nei den eg holder på med i garasja no, er ei 164 eg kjøpte i hokksund for 5år sida.. erlend liadal si gamle er den svarte som eg kjørte med i haust, eg har no en tråd her på 160forumet om den me:) nop den blå 240turboèn selgte eg i sommar får å

få råda til den svarte 164a:) men ligge no å brygga på noke turbo-prosjekt framover..so en får no sjå ka det blir av det:)

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ej såg den tråde no.. Arti å sja ka so fåregår i garagene i nabobygdene... Våre å sett på 2 240`turbo i vinter, men he våre berre nåke oppkjaure festebrakke, ekje d ej e ute ette.. so kjøpte mej ei 88 mercedes 230, men d verte nåke nytt snart, lika ikkje heilt dinne automate!!

Stå på Bus, ditte verte heilrått!!

Muli me eit garagebesøk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår