Gå til innhold

BILEN OPPRIPET i Tromsø!!!

Ranger emnet


mavrick

Anbefalte innlegg

Fikk min Honda S2000 oppripet rundt hele bilen natt til lørdag i Tromsø... Det hele skjedde v alfheim svømmehall. Den mistenkte kom gående fra røstbakken, via kaare moursunds vei og alfheimvn på krykker ilag med en kamerat i ca 24.00 tiden! Noen tips?? Her snakker vi nakke skudd!!!!

Så jæklig unødvenig, da har du sykiske problemer når du gjør sånt!!

Sånn som dette irriterer meg. Vis jeg hadde sett han fyren som gjorde det, så skulle han fått kjent det!! Det er helt sikkert!!

Men får håpe du får tak i han/de som gjorde det:)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta bilder i dagslys imårn, ripene vare 3-4 gang større en nøkkel riper å skikkelig dype. På passasjerdøra var det 5 riper langsgående...

 

AAAU! :hvaskjera Hva er det slags idioter som gjør slikt?

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som eier de svarte s2000 som går i Tromsø og som er ofte stående på prostnesset?Lå bak deg gjennom storgata i dag,hærregud for en vakker bil :)

 

Men over til topic,utrolig trist at dette sjedde,jævlig surt å tenke på at det er faktisk DU som må betale for dette.Og får du tak i fyren som gjorde dette,så kommer jeg personlig å gir han et alvorsord..eller slag om du vil..dette er uholdbart!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er min, men ikke jeg som henger på prostneset.... Lillebroren til en kamerat av meg pleier å låne den!

 

Du som eier de svarte s2000 som går i Tromsø og som er ofte stående på prostnesset?Lå bak deg gjennom storgata i dag,hærregud for en vakker bil :)

 

Men over til topic,utrolig trist at dette sjedde,jævlig surt å tenke på at det er faktisk DU som må betale for dette.Og får du tak i fyren som gjorde dette,så kommer jeg personlig å gir han et alvorsord..eller slag om du vil..dette er uholdbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk er sprengte i hode ja... men er jo mange fine narkiser i tromsø.. dem gidda jo å stjele søstern min sin gammle Subaru L1800.. :) artig og plutselig se den på nordnytt i forbinnelse med et ran av Shell på Vollan.. :) så blei den brukt som rambukk for å komme seg gjennom en bom lengere opp.. fine a-stolper på den gitt.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Utrolig surt for deg!

 

Fikk selv for 1 1/2 måned siden en stygg "sjalusibulk" i bakskjermen på BMW'n min, da den sto parkert i Tromsø, ved Samfunnet (parkeringsplassen oppfor Domus, for de som ikke er lokalkjent). Det var såklart umulig å finne ut hvem som hadde gjort det, noe som igjen medførte at jeg måtte bruke 8000,- av egen lomme for å få det reparert. Sjalusi må være en grusom sykdom...

 

 

Håper virkelig du finner ut hvem som ripa opp bilen din!!

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår