slugz Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 :fire: :fire: :fire: jeg kjøpte min første ascona for 3 år siden. sån ser da den som jeg kjøpte sist ut før lakkeringa. skal slenge ut noen flere bilder:P planen er da 16 v motor fra calibra turbo. den er no innkjøpt. foreløbi så står d en 2 liters motor fra omega. der er da asconan færdi spakla. hoff mye arbeid. glad jeg ikke jore d selv. asconan e sænka 60mm rundt om og har gule korte koni dempere..(NICE) der er da skjønnheten ferdig lakkert. vart itj så verst resultat. fargen er peugot mautrice blau metalic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ja hva med prosjektet? sleng ut noen bilder osv.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slugz Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 kommer flere bilder etter vert. første gangen jeg jør dette:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Syns du er flink jeg.. ;) Feit kjerre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 så ut som en meget pen bil. Bare stå på.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slugz Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 takker og bukker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slugz Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 kommer mer info og bilder senere....:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg