Laaars Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Jeg er fra Hallenskog, som da ligger i Røyken Kommune som ligger ved sidenav Drammen :) Tenkte å ta meg en tur sammen med en kammerat. Går det buss til travbanen? Kjører ikke enda så... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Lurer på hva hun i Poloen tenker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 S1 klarte så vidt å kjøre fra Poloen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Ble bra bilder petter. Og til Laaars, ja rute nr 51 stopper på andre siden av veien for travbanen. Vet ennå ikke hvor mange eller hva som skjer neste treff, men jeg regner med at folk tar seg en tur. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hei..var der på torsdag en liten stund før og etter sport quattro'n ga på, kjørte en lilla corrado vr6 men ble totalt overskygga av alle de fete bilene som var der.. er det forresten noen som har erfaring med turbokonvertering på vr6? syns lommeboka har blit litt for tykk og etter mye sparing må den slankes:D PS: fyyy f den dro bra -tobias:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 PetterJacobsen: din klyse.. Så deg på lørran ved rundtom. Du kom fra bragernes. Ei hand på ratte godt lent tilbake og bare speida utover.. I den sure audi'n din.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by sheriff PetterJacobsen: din klyse.. Så deg på lørran ved rundtom. Du kom fra bragernes. Ei hand på ratte godt lent tilbake og bare speida utover.. I den sure audi'n din.. Rundtom? Var ikke på Strømsø siden jeg... (Eller var jeg?) Tok en liten tur over by brua, tilbake over by brua, bort forbi Skutebrygga, opp ved Shell Brakerøya, bortover Engene forbi XL/Henriks osv, og hjem igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Min feil, brakerøya mente jeg.. Du kom inn i rundkjøringa.. OG, var du en tur i svelvik også kansje?? Syns jeg så deg der. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Var ikke i Svelvik nei. Det går en nesten lik bil som min i Drammens området. Sort A6 sedan med samme hjul som meg, men mindre. På avstand kan de se like ut, men nærme er de helt forskjellige... http://forum.vwaudi-club.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by tobbern Hei..var der på torsdag en liten stund før og etter sport quattro'n ga på, kjørte en lilla corrado vr6 men ble totalt overskygga av alle de fete bilene som var der.. er det forresten noen som har erfaring med turbokonvertering på vr6? syns lommeboka har blit litt for tykk og etter mye sparing må den slankes:D PS: fyyy f den dro bra -tobias:D Du får ta deg en tur innom Travbanen neste gang da vet du, mulig at noen av de andre gutta kan litt. Og vi trenger flere aktive besøkende. Hender at det dukker opp noen perler i blandt. Om du med den knallgule S3'n leser dette så får du ta den en tur innom igjen. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg