Fire&Ice Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Hallo alle sammen, jeg har sett en rekke mk2'er i drammen, flere av dere med klubb merket i ruta. MEN! Jeg kan ikke huske sist noen av dere var med på treff. I går (torsdag 28.august) hadde vi det vanlige torsdagstreffet vårt. Denne gang med besøk fra Audi Sentrum's Sport Quattro, og en lokal 90 Quattro som sikker flere av dere ville ha kjent igjen. Å se en ekte Sport Quattro sette av gårde nedover Rosenkrantz gt. peise forbi en gammel dame i en Polo, for så og forsvinne i et eneste stort brøl... sier ikke mere. Her kommer noen få bilder av treffet.... (ikke best kvalitet, men det skal jeg få fixa på senere... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 ... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Vi samles ved Drammen travbane annen hver torsdag fra kl 19:00 til 21:00 . Håper å se flere mk2'ere... Neste treff er torsdag 11.august. Kl 19:00 Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Den er så ufattelig rå.... Skjer det no i Drammen i kveld eller? Skal dit så hvis det er noen med fete biler så ta en tur innom bragernes torg i 9 - 10 tiden. Da sitter jeg på en benk og soser! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Skjer ikke noe særlig på bilfronten i kveld tror jeg, men Luxus Leverpostei kommer på XL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Halla Petter, bare si i fra nå det skulle dukke opp en anledning til å få kopiere de videosnuttene fra treffa. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Jeg blir rett og slett dårlig når jeg ser en Sport Quattro, finnes det noen historikk rundt denne eminente bil ? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Fire&Ice Halla Petter, bare si i fra nå det skulle dukke opp en anledning til å få kopiere de videosnuttene fra treffa. Kan ta med en VHS kasset med all filmen jeg har tatt opp på neste lokaltreff! Er fra flere store treff der+ gårsdagens treff. Synes det var tøft av S1 Leif å kjøre helt fra Oslo med S1. Det er ikke ofte man ser en slik bil på veien... Med prøveskilt, blinklys og hele pakka:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Var ikke så mye bil-liv i Drammen nei. Så en strøken 200SX S14a (lilla)... og hørte diverse rånebiler med torshov-potter. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 200sx'n er nesten naboen min, og den går bra, men se på denna da... kjører også i drammen. BTW, så var det flust av biler i drammen i dag, men etter 23:00 Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Den HØRTES hvertfall bra ut ;) Så en kul grønn golf på broa over til strømsø, men den mangla bakfanger så det så litt teit ut. Og ørne-blikket mitt kunne skimte, HEEELT fra midten av broa og ned forran det glass huset, en svart Golf som så rimelig strøken ut! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Det kan ha vært meg det da. Jeg var der rundt 9 - 10 i går Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 I kveld blir det råning:) Tenkte meg en tur nedover til byn ved 23.30-00.00 tiden. Og til dere som gikk glipp av Luxus Leverpostei i går! SYND. Det var kjempe bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Fire&Ice Det kan ha vært meg det da. Jeg var der rundt 9 - 10 i går Det kan stemme utrolig godt ja... :) Du kjørte mot Bragernes Torg forbi Børsen / McDonalds også så jeg ikke hvor det ble av deg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Jasså, så du skal ut å "råne" Petter? Selv skal jeg til Jessheim en tur, lage en "dokumentar" om harry-stedet Jessheim. Så kan alle de som ser den slutte å kalle Drammen for harry. Selv mjøndalen er et flott sted i forhold. Er du i fra drammen Laaars? Du må ta deg turen til Travbanen på VACN-treff torsdag om 12 dager. Begynner kl 19:00, vi samles ved gatekjøkkent/vaskeanlegget. Det gjelder alle dere andre som har interesse for VW-Audi også, spess vil jeg se flere Golf Mk2. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg