Gå til innhold

S: Dodge Ram Van deler + 2x V8

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg har masse Dodge Ram deler som skal selges.

 

-Dører, foran, bak og skyvedør. (original rød lakk, ikke russelakk)

-Diverse deksler

-Panser

-Tenningslås med rattstamme

-Seter

-El nett

-Div. motordeler

-Div. støtfangere

-Har diverse V8'ere også. 318 og 360.

 

+++

 

Bilen er full av deler.

 

Dodgeram.jpg

 

Bilen skal også selges hel og ferdig til russesesongen 2007, men må først på Eu.

Dette er en 4x4 som er sjelden vare.

 

Dodge Ram er jo populære russebiler og folk trenger vel deler.

 

988 76 799

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Ka du kan tenke deg i pris for heile bilen?

 

Den blå på bilde skal selges ja. Planen er å EU godkjenne bilen rett etter nyttår.

Etter den er godkjent blir den lagt ut for 30.000,-

 

Dette er jo en maxi van så 9 personer har ikke noe problem å være i den. Greit nok den ikke er så fin med det overhenget bak, men praktisk party bil.

Det er 2+3 sofa og 4 kapteinstoler i den.

 

fakta:

1981 mod.

200'km ca.

360 motor på 180 hester tror jeg. + dobbel eksos.

4x4 sjelden på disse bilene. Er høy og lav osv.

Drivverket på bilen er gode greirer, dana 60 bakaksel (samme som blir brukt i drag racing) og 727 kasse. Framaksel husker jeg ikke navnet på, men er dana.

 

Demper og understelle virker helt nytt.

 

Bilen er fra 1981 og jeg har ikke funnet noen rustflekker under, ganske utrolig syntes nå jeg.

 

Bilde fra fronten. Kromfangere har vi liggende, ikke montert.

HPIM06371.jpg

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå på bilde skal selges ja. Planen er å EU godkjenne bilen rett etter nyttår.

Etter den er godkjent blir den lagt ut for 30.000,-

 

Dette er jo en maxi van så 9 personer har ikke noe problem å være i den. Greit nok den ikke er så fin med det overhenget bak, men praktisk party bil.

Det er 2+3 sofa og 4 kapteinstoler i den.

 

fakta:

1981 mod.

200'km ca.

360 motor på 180 hester tror jeg. + dobbel eksos.

4x4 sjelden på disse bilene. Er høy og lav osv.

Drivverket på bilen er gode greirer, dana 60 bakaksel (samme som blir brukt i drag racing) og 727 kasse. Framaksel husker jeg ikke navnet på, men er dana.

 

Demper og understelle virker helt nytt.

 

Bilen er fra 1981 og jeg har ikke funnet noen rustflekker under, ganske utrolig syntes nå jeg.

 

Bilde fra fronten. Kromfangere har vi liggende, ikke montert.

HPIM06371.jpg

 

Ja må du komme me en pris :) Har 2 st sånner ståenes i garagen.. den ene me 318 å den andre me 360.. + en extra motor 440 magnum :) Så kan mye om disse arti bilan :) Mye som må göres for eu kontroll? Har ev en Mazda 626 2.0 16v om du e interisert i bytte? Går gott å e heilt grei.. e nu eu ok i ca 1,5 år til å ska bytte girkasse 1 juledag grunnet att pinjongen gick av :S men bilen e så å si ströken bortsett fra bongel i dörran på höyre sie men ikje noe farli.. bare bytte dörra

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må du komme me en pris :) Har 2 st sånner ståenes i garagen.. den ene me 318 å den andre me 360.. + en extra motor 440 magnum :) Så kan mye om disse arti bilan :) Mye som må göres for eu kontroll? Har ev en Mazda 626 2.0 16v om du e interisert i bytte? Går gott å e heilt grei.. e nu eu ok i ca 1,5 år til å ska bytte girkasse 1 juledag grunnet att pinjongen gick av :S men bilen e så å si ströken bortsett fra bongel i dörran på höyre sie men ikje noe farli.. bare bytte dörra

 

Skal forhøre meg ang. bytte. Det er meg og en kompis som eier bilen.

 

 

Tror eu ontrollen skal gå fint. Må vel bare sveise et nytt batterifeste som jeg vet om.

Teknisk god:)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår