Gå til innhold

boole golf 2 1991, prosjekt hartman motorsport.

Ranger emnet


boole

Anbefalte innlegg

da ringte jeg motor tekknik..... bolte der kosta 250 for et set med råde bolter med skruer og på møller så kosta de 800kr.....svindel... men motoren blir nok demonter igjen.... fant ut at alle rådelager og veiv lager er fint om man bytta. samma er prisen på motor teknik... 650 for alle lageren og møller 1750.... :D

så tar vel turen inn i morra for og kjøpe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag gikk turen til motor teknik for og hente nye lager og strek bolter til råden... endelig hjemme så var det bare og motrer veiv og stempler skule bytte råde bolten.... var bare og bankke de ut...det var greit...så skule de inn igjen det var et støre problem de ville ikke inn hva faen du gjore like stor som de gammel bolten... så må til bake i morra til motor teknikk for og få på plass bolten.... fikk på plass alle lagere og montert veiva... kammen til bensin og tening...

 

DSC00460.jpg

 

DSC00461.jpg

 

DSC00462.jpg

 

fikk også begynt og skrappe asfalt matene som satt på torppedo vegen... litt av en dritt jobb.... så blir vel sveising av hul i gulve i morra og ta asfalt plater og isolere.... få på plass tingen inni bilen igjen...

 

DSC00463.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gårsdagen gode gjærning var og dra inn på motor teknikk og fåbanka inn bolten i rådene... så fikke jeg levert toppen til plansliping og slipping av ventiler... fikk satt i stemplene ,og litt små på uttsiden av blokka....

 

DSC00467.jpg

 

DSC00465.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gårsdagen gode gjærning var og dra inn på motor teknikk og fåbanka inn bolten i rådene... så fikke jeg levert toppen til plansliping og slipping av ventiler... fikk satt i stemplene ,og litt små på uttsiden av blokka....

 

Banket inn rådeboltene??? hvorfor er det nødvendig? Alle gangene jeg har byttet har jeg bare lirket de inn og vridd de slik at de treffer splinesene for så å stramme de (da smetter de jo på plass)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gammle banket jeg ut selv men de nye var bare og glemme så jeg dro inn igjen for at de skule banke de på plass ,tror jeg egenlig hadde fått feil bolter for de løp rundt og hente noen bolter hele tiden....tok lang tid og så manglet jeg et stempel første gang jeg går ut fra motor teknikk.. inn igjen da var det... non mutter de hadde rota bort... jeg kommer nok ikke til og bruke de noen mere... dårlig servic der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i utgangs punkte så skule det vel sikkert vært og bar presse dem inn med litt makt... nå er det værfall på plass og allt gåt tundt inni blokka da får vi bare vent og se hvor lenge det hoøder... altså hvor bra jeg har gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag så var hentet jeg intriøret jeg har kjøpt.... rallye intriør for 4000 komplet og i god stand.er det en grei pris ? panene er kansje og ta av trekket og sy stol ryggen om i blått vis det ikke er så dyrt... noen som vet hva noe sånnt vil koste?

 

bilder.

DSC00483.jpg

 

DSC00481-1.jpg

 

DSC00482.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt du har! Med en gang jeg så rallye-stolene så tenkte jeg blå alcantara noe ala Audi RS2 setene vet du. Det hadde blitt rått! :)

 

ja har lyst til det altså men det er så vannvitig dyrt... så skal sjekke litt pris og div... men det er drømmen og få det i blått.. kommer helt an på hva jeg får i lønn de neste måndene:D

 

 

det jeg har fått gjort på bilen i det siste er at de fleste asfalt matten er på hulle blir nok sveisa i dag... og etter asfalt matten er på. så skal jeg pensle på noe for lyden som de selger på thorshov,er hvist utrolig bra mot lyd så blir det et lag med vanlig my isolasjon... det byrde vel holde... for lyden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt armleenet du har du har i golfen??Veldig fin Golf forresten!!;)

 

det har jeg kjøpt på ebay tror det kosta 800 eller noe... er helt grei kvalitet på det..... er noe av det beste jeg har kjøpt.... takk for alle komentarer på bilen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår