Gå til innhold

"hel hvite"(ble svarte) bak lys 244 MED BILDER AV RESULTATET (SE SISTE POST)

Ranger emnet


0R-SPORT

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
er det noen som vet hvor man får kjøpt disse????

 

ELLER er det noen som har slike???

har en "haug" med deler som event kan byttes

 

ble SVARTE LYKTER til slutt (etter MYE vurdering, sto mellom rød og svart på slutten). Resultatet ble ikke så ille spør du meg

 

240baklykter.jpg

er utført hos billakkerer (begge bilder viser det samme bare fra forskjellige vinkler)

240baklykter2.jpg

er lagt TYNNE lag med sort deretter klarlakk.

- 244 DL 1979 (B19 A) AVSKILTET - 244 TIC 1985 (ombygd til B21 ET) SOLGT- 245 GLT 1982 (B200 K) skiftet motor SOLGT

- 245 GL 1984 (B200 K) SOLGT- 240 GLE 1988 (B230 F) R,I,P- 240 GLE 1989 (B230F) bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boks fra torshov? Mine gamle på 360n jeg hadde, ble tatt med sprøyte hos lakkerer.. det ble så jævelig bra resultat, så jeg vurderer å gjøre det med de på 240n og.

 

Og når du er fornøyd med resultatet legger du klar-lakk over så får du en fin overflate på lyktene!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke BT "flår meg" da , men lakkeren hadde gjort det samme på sin Cosworth uten problemer ( se nest siste MAX power, ORANGE )

HVA SYNES DERE , HAR JEG GRUNN TIL Å VÆRE FORNØYD????

KOMMER MERE BILDER ETTER AT DE ER MONTERT ...

- 244 DL 1979 (B19 A) AVSKILTET - 244 TIC 1985 (ombygd til B21 ET) SOLGT- 245 GLT 1982 (B200 K) skiftet motor SOLGT

- 245 GL 1984 (B200 K) SOLGT- 240 GLE 1988 (B230 F) R,I,P- 240 GLE 1989 (B230F) bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke BT "flår meg" da , men lakkeren hadde gjort det samme på sin Cosworth uten problemer ( se nest siste MAX power, ORANGE )

 

Neida, de blir som regel ganske usikkre og leter etter godkjennings merket på lyktene... Det verste som kan skje er at du må bytte lykter og vise bilen på BT men det er jo ingen sak for du låner jo bare ett sett med lykter og viser bilen og bytter tilbake.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår