AXi0N Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Hmm. hvordan dette skal forklares.. Okey.. Jeg låste bilen rett før jeg skulle gå inn.. så pleier jeg å dobbelt sjekke ved å ta i håndtaket... Når jeg skulle sjekke nå.. sa det KONK.. så hørte jeg en del dette ned i døra.. Og nå funker ikke den knappen som åpner døra.. får låst og og åpnet.. men ikke åpnet døra... Noen som vet HVA som falt ned?.. eller om den er ødelagt eller om det går ann å åpne opp å fikse dette??? Håper på svar.. hater å gå inn på motsatt side av bilen.. HATE IT!!!... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Skru ut dørhåndtaket og se om ikke armen inni er knukket. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Er knappen helt løs, eller kjenner du at fjærmekanismen funker fortsatt? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Laaars Er knappen helt løs, eller kjenner du at fjærmekanismen funker fortsatt? Fjæra funker.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Det er fjær både i dørhåndtaket og i åpnemekanismen. Så prøv å ta av dørhåndtaket. Gjort på 5 minutter og du kan fort få en aha-opplevelse. Hvorfor ikke bare å prøve seg fram selv på slike enkle ting som dørhåndtak? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Det er en slik koselig plast arm på låsesylinderen som kan ha knukket. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by SpeedWell Det er fjær både i dørhåndtaket og i åpnemekanismen. Så prøv å ta av dørhåndtaket. Gjort på 5 minutter og du kan fort få en aha-opplevelse. Hvorfor ikke bare å prøve seg fram selv på slike enkle ting som dørhåndtak? Må jo det.. skal fikses dette... Må jeg opp med dørtrekket?... hvis dette skal av kan jeg jo skru på side lommene mine:) Speedwell.. Du har litt peil.. Hvis jeg Skaffer meg en forgasser fra dynga som er i orden.. Er det mye instillinger som må justeres hvis den ikke er ferdig instilt fra forrige bil.. ? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Er motoren likedan ellers går det fint. Motorvolum da spesielt, men innsug, ventiler, kam og alt dette har også noe å si. Du trenger faktisk ikke å ha av dørtrekket i det hele tatt. Du får av både utvendig dørhåndtak og åpnemekanismen uten. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by SpeedWell Er motoren likedan ellers går det fint. Motorvolum da spesielt, men innsug, ventiler, kam og alt dette har også noe å si. Du trenger faktisk ikke å ha av dørtrekket i det hele tatt. Du får av både utvendig dørhåndtak og åpnemekanismen uten. Takker og bukker... men skal jeg ha ut den delen som falt mellom døra og trekket må jeg nok opp med trekket:) ellers takk.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg