truhaa Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jepp MG #80 skal være rå på oksidert lakk, har brukt MG # 82 selv, med det er en swirl remover. Har brukt Porter Cable fra nOstra som gir bilpleie en ny dimensjon, den er å anbefale (julegave fra meg selv til meg selv????) Her er et bilde som har vært ute her på forumet før (Ikke min evo) som det er brukt MG #80 på Her snakker vel bildet for seg selv. Justin, bilpleier fra USA Legg på feks MG #21 etterpå for å beskytte lakken din, eventuelt nxt gen wax. Her er noen bilder av bilen min etter en omgang med MG # 21 sealer og Porter cable maskin + Microfiber Megs + PC = rock`n roll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99dmarb Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 okej :) kor eg får kjøpt meguiars ? Heisann! Meguiars får du kjøpt på bilextra! De har det i hvertfall på bilextra Lillestrøm. Har prøvd de fleste bilpleie produkter, meguiars er det beste!!Får virkelig det du betaler for. Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kan også kjøpes på maskinagentur og hos dekkmann. Vær dog oppmerksom på at de har lite i butikk og ofte ikke vet hva de har på lager eller hvilke produkter det er snakk om ;) Dette opplevde jeg ofte da jeg dreiv selv å kjøpte her til lands. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg