RSCoz Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Fashionpolice har brukt noen timer... Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti_ Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Legger ut et nytt bilde med sommerdekk, BBS 225/40 R18 Vredestein Sessanta. Bør få senket den litt... Siter >Min tralle< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Er det BBS CV? Fin farge;). Er vel samme fargen jeg har på min. Coastal Blue Pearl? Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti_ Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Ja og ja :) Siter >Min tralle< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Senk hadde gjort seg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Kan vel få litt liv i tråden her igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Det så jævlig bra ut! De felgene der gir jeg terningkast 6. Senken var en innertier. Her trengs det flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Har desverre ikke så mange bilder av bilen, med den senken den har nå. Men her har du ett til.( Skal få tatt flere bilder snart) Er du medlem, kan lese mer her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97499 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Ser veldig bra ut Busch! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Ser veldig bra ut Busch! Det så jævlig bra ut! De felgene der gir jeg terningkast 6. Senken var en innertier. Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Det så jævlig bra ut! De felgene der gir jeg terningkast 6. Senken var en innertier.Her trengs det flere bilder. Her kommer noen flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joafresh Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Får vel nevne min også da.. :) 2.0tdi, 3 dørs, DSG automat, Full ABT styling fra den var ny, 18" RS6 sommer og vinter, ellers det meste av utstyr: - Regnsensor - Ryggesensor - Soltak - Innvendig alarmsensor - Utvendig lyspakke med r32 lykter og side-spots under speil - Antrasitt skinnstoler - MFD3 navi - MFD3 bluetooth tlf - 10 høyttalere - CD veksler - Soltak - Original tonede ruter f.o.m siderutene foran og bakover - GTI ratt m/multifunksjon - Stor kjørecomputer - +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 3-dørs :partyon: Synd det ligger så få ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joafresh Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 3-dørs :partyon: Synd det ligger så få ute.. Jepp! Mindre praktisk, men mye penere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg