300ZX Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Noen som har bilder av 9.5"/10" felger med 225/235 dekk?? Er 19" jeg er på utkikk etter, men det har ingen betydning egentlig. Simon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ikke 19", men 10x14" bak med 225/40 mener jeg det var. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Takk Massern:) Lurer på litt annet "stuk" på 200`n neste år med blodsenk og felger med dekk-strekk. Så det der var bra inspirasjon det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Kjøp 255 men kjøp falken eller nangkang så får du bra dekkstrekk. Hadde nangkang på 8,5" breie felger og det var rimelig strekt (225) her er 9,5" med bridgestone potenza 255 Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 her er 9,5" med bridgestone potenza 255 Noe slikt jeg har nå det der (265 på 9.5") men jeg tror jeg skal holde meg til Vredestein dekk, det må være det beste lavprofildekket jeg har kjørt på... Tror det blir 235 dekk eventuelt jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Forran: 215/40/17 felg 17x8,5 Bak: 235/40/17 felg 17x10 Ville ikke gått smalere enn 235, det fremgår ikke så godt av bildene men det er temmelig mye strekk bak her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Skal du ha like brede felger foran og bak da eller? hvis ikke vil det jo bli teit med mye mer strekk bak i forhold til foran Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Skal du ha like brede felger foran og bak da eller? hvis ikke vil det jo bli teit med mye mer strekk bak i forhold til foran Det blir likt forran og bak nå ja, føler at jeg har utfordret quattroen lenge nok nå:) Har prøvd 9.5" felgene mine forran med 265 dekka og det går med god margin:) Men 265 dekk forran er i bredeste laget syns jeg, så det eneste løsningen jeg har på dette er å ha på like dekk rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Kjøp 255 men kjøp falken eller nangkang så får du bra dekkstrekk.Hadde nangkang på 8,5" breie felger og det var rimelig strekt (225) Hva har merket på dekket med hvor mye strekk du får? Det er da dimensjon på dekk og felg som bestemmer hvor mye strekk man får...bittelitt forskjell vil det jo bli, alle produserer ikke 100% like dekk. Men det bør da ikke være så mye at det synes, for da er jo merkingen av dekk helt likegjyldig... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg bare vet at jeg gikk fra bridgestone potenza til nangkang på noen felger og nangkang var mye smalere. Det finnes forskjellige måter å måle dette på visstnok Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Falken er jo kjent for å skryte på seg noen centimeter når de merker dekka sine:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 fytti hæ******** den kadetten var fin... herreguuuud å nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 fytti hæ******** den kadetten var fin... herreguuuud å nice kødder du?:hvaskjera sånn fanger hører ikke hjemme på en gammel kadett... Å den lyktesenkeren :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kødder du?:hvaskjera sånn fanger hører ikke hjemme på en gammel kadett... Å den lyktesenkeren :shake nei jeg kødder ikke...den var griise råå..... syns den kledde fanger'n jeg men.. gjennomført grom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Litt dårlig bilde, men har ikke noen annet. 215/40-16 på 9" felg... Gikk også å få på 205 :S Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg