Gå til innhold

Lav Motortemp - Ikke varmluft


posse

Anbefalte innlegg

Har skiftet termostat,etterfylt vann og renset systemet..

 

 

Tempen stiger ikke i bilen,og det blir ikke varmluft i varmeapparatet men vannet blir varmt (koker)

 

Hva kan det være?

 

-95 Mondeo 2.0 16v

 

Hadde det ikke vært bedre å brukt kjøleveske nå som herr vinter står ved døra snart og minus gradene siger inn ? :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skiftet termostat,etterfylt vann og renset systemet..

 

 

Tempen stiger ikke i bilen,og det blir ikke varmluft i varmeapparatet men vannet blir varmt (koker)

 

Hva kan det være?

 

-95 Mondeo 2.0 16v

 

Blir sånn visst det er for lite vann i radiatoren... har du bare fylt på vann 1 gang ? alså ikke fylt på når den er varm ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har ikke hatt det problemet i det heletatt, når jeg har renset systemet har jeg sørget for at vanne rant igjennom systemet før jeg satt på plass siste slangen. utover det så skal du ikke kjøre varm motoren uten radiator lokket på. En annen ting er, hvis toppen er lekk så er sannsynligheten for hvit eksos ekstremt høy, selv ved kald motor. Og da snakker vi SYNLIG hvit røyk MASSE. røyklegger veien bak deg n stuff. GLHF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår