Nikdev Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Det sitter en 993 TT motor i T1 bussen... T1 bus som elise killer, hvem hadde trudd det? Morro! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hørest ut som RB-motor... Tøfft i en patrol det... ;) Phø!:D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg snakker ikke om meg selv, hadde aldri giddet å legge sååå mye arbeid og penger i et vrak for å få det til å gå fort :puke: bra ikkje alle e slik som dej, då ha alle kjørt rondt i standar bmw 318 og 320, beundra folk som bygg slike bilar Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg snakker ikke om meg selv, hadde aldri giddet å legge sååå mye arbeid og penger i et vrak for å få det til å gå fort :puke: så da vil du at alle skal gå og kjøpe seg helt nye m3, m5 og m6? da sier jeg: Hva er poenget med det? Kjøpe nye biler kan alle gjøre bare de har pengene... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 bra ikkje alle e slik som dej, då ha alle kjørt rondt i standar bmw 318 og 320, beundra folk som bygg slike bilar *les min signatur* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 så da vil du at alle skal gå og kjøpe seg helt nye m3, m5 og m6? da sier jeg: Hva er poenget med det? Kjøpe nye biler kan alle gjøre bare de har pengene... Jeg har ikke sagt det. Mitt poeng var at JEG synes ikke det er noe WOW at en buss/van elr hva det er forbikjører en aston martin eller porsche. Etter alt arbeidet og alle pengene som er lagt i den bussen så kan den knapt kalles noe buss..:shake Var ikke ment som noe angrep på bilbyggere..d er greit å ha en "hobby" :rolleyes: Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har ikke sagt det. Mitt poeng var at JEG synes ikke det er noe WOW at en buss/van elr hva det er forbikjører en aston martin eller porsche. Etter alt arbeidet og alle pengene som er lagt i den bussen så kan den knapt kalles noe buss..:shake Var ikke ment som noe angrep på bilbyggere..d er greit å ha en "hobby" :rolleyes: Hvis du ikke syns det er imponerende så kan vi vel bare si at du ikke vet hva det går ut på. Da blir jo meningen din litt svak... PS: Hadde det imponert deg mer om den kjørte forbi en Skyline kanskje?:rolleyes: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 samme f... hvor mye du trimmer en buss så har du uansett ikke akkurat mye aerodynamikk på en slik bil. den er jo ikke strømlinjeformet så står respekt å få en slik bil til å sitte sånn på veien spør du meg ellers så er vel bare sjaføren gal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Det sitter en 993 TT motor i T1 bussen... T1 bus som elise killer, hvem hadde trudd det? Morro! T1 er boble, buss er T2 ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hvilken girkasse brukte den bussen der da?:S http://www.toprpm.com/eng/4x4Features/feature_5.htm er det denne patrolen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Mer info om bussen: http://race-taxi.ch/ Den her er heller ikke såååå halvgærn. http://videos.streetfire.net/search/eurovan/0/f6bbd779-5cc3-4a6c-afa9-0e85c33ad4d3.htm Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hvis du ikke syns det er imponerende så kan vi vel bare si at du ikke vet hva det går ut på. Da blir jo meningen din litt svak... PS: Hadde det imponert deg mer om den kjørte forbi en Skyline kanskje?:rolleyes: Okej.Du som vet hva det går ut på. Si meg da,har den bussen mye med en buss å gjøre?? Om dette prosjektet vet jeg det som står på deres hjemmeside, hverken mer eller mindre. Jeg ser at de har 40 "medlemmmer", dvs samarbeidspartnere på bilen, og hvis du blar gjennom bildene så ser du egentlig det som var poenget mitt...veldig mye arbeid, veldig mye tid, veldig(?) mye penger...ikke noe pent resultat,men de kan kjøre forbi en porsche :hvaskjera Men som sagt, vi er alle forskjellige ps: om det er Skyline elr Porsche har ikke noe å si Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg