Gå til innhold

Min Audi A4 1.8T

Ranger emnet


zuhr

Anbefalte innlegg

Hehe, piggdekk er ikke fult så kritisk som piggfritt da, det stilles litt høyere krav til utforming og gummiblanding på piggfrie dekk. Og som du sier, vinteren har vert snill. Her i Trondheim har det vært glatt én gang hittil i vinter, nesten så man ikke trenger vinterdekk:p

 

Det er akkurat det. Piggfritt er noe helt annet :)

 

Her også, meget snill vinter så langt ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha, hva slags dim osv kjører du det på?

 

Det er vel ganske nytt dette merke?

 

Kjører rundt på 205/55-16.

Kvitta meg med de grusomme stålfelgene og tok gamle sommerfelgene i stedet jeg :P

 

Vet ikke hvor lenge de har holdt på, men det er iallefall en ny modell det jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det er på vinterføre?

 

Ja, jeg blir bare mer å mer gørr av de jeg har nå :angry:

 

Nå har jeg ikke fått testa så veldig mye på snø (har jo ikke vært noe), men så langt virker dekka veldig bra og de er ikke for brede. Kommer meg frem overalt jeg har prøvd hittil. Sitter greit på sånn føre som det er nå å, litt is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fått testa så veldig mye på snø (har jo ikke vært noe), men så langt virker dekka veldig bra og de er ikke for brede. Kommer meg frem overalt jeg har prøvd hittil. Sitter greit på sånn føre som det er nå å, litt is.

 

Brukbart :)

 

Ser jeg kan bruke 205 eller 215/55. Folk sier jo at 205 er billigere, men finner ikke billigere på http://www.dekkexpress.no/ og interdekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe og montere slike :p

Monterte chrome fk angel eyes, bare at de var den nyeste versjonen uten den blanke ringen rundt kjørelyset på søskenebarnet mitt sin bil på tirsdag, ble bra ;)

 

De ser slik ut(litt penere i virkeligheten også)

http://www.fkautomotive.de/downloads/pdf_katalog/fk_2006_page_146-147.pdf

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe og montere slike :p

Monterte chrome fk angel eyes, bare at de var den nyeste versjonen uten den blanke ringen rundt kjørelyset på søskenebarnet mitt sin bil på tirsdag, ble bra ;)

 

De ser slik ut(litt penere i virkeligheten også)

http://www.fkautomotive.de/downloads/pdf_katalog/fk_2006_page_146-147.pdf

 

aha, er dette plug and play på biler under 99modell?

Eller må enn skjære av litt på siden? og bytte noe greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plug and play om du kjøper lykter som er for a4 mellom 95-99 ja.

 

Du må/burde også trekke den medfølgende ledningen som skal fra batteriet til ringene/parklyset(sikkert fordi org parklysledningen er underdimensjonert til å drive 16(knøttsmå) pærer...)

 

Men du trenger ikke skjære noe nei ;)

 

 

BTW; lyktene fra norskbildelesenter er av den nye typen uten ringen rundt kjørelyset(lik de i linken jeg ga). Følger med nye blinkyspærer, men ikke de fire h7 pærene du trenger...

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zuhr, kjøp deg heller facelift lykter fra quattroco, ti ganger finere! Angel eyes er litt oppbrukt... og ser jalla ut etter hvert, kan og lett risikere dogg i lyktene. Ta en titt på disse, flotte? JA! Linselys er finere enn angel eyes syns nå jeg da.

 

a41.jpg

img002.jpg

 

EDIT: Dette er da forsåvidt audis facelift lykt som kom i 2000. Her må du og skjære ca 5mm i kanten på skjermen, noe som tar 15 min med dremel. Verdt det.

 

(Bilen er vx2go's gamlebil.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zuhr, kjøp deg heller facelift lykter fra quattroco, ti ganger finere! Angel eyes er litt oppbrukt... og ser jalla ut etter hvert, kan og lett risikere dogg i lyktene. Ta en titt på disse, flotte? JA! Linselys er finere enn angel eyes syns nå jeg da.

 

EDIT: Dette er da forsåvidt audis facelift lykt som kom i 2000. Her må du og skjære ca 5mm i kanten på skjermen, noe som tar 15 min med dremel. Verdt det.

 

(Bilen er vx2go's gamlebil.)

 

Nei, jeg er enig i den, bare lufter litt. Begynner å bli lei de gamle jeg har, hehe.

Men må enn bytte justeringsmotoren til lyktene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er enig i den, bare lufter litt. Begynner å bli lei de gamle jeg har, hehe.

Men må enn bytte justeringsmotoren til lyktene også?

 

Tror det er hele suppa som følger med, bare relé osv du må bytte, men får kjøpt med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår