Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Skitfjæra

Chevelle???

Rate this topic

Recommended Posts

Bra Slegga.

Skulle nesten tro bilen hadde røyka, så høy som den er....:omfg

hi hi ;)

hehe ja høy nå ja men ikke når jeg er ferdig med den ... skal ha på 2" drop spindler og fikk kjøpt felger med dekk nå 14"foran og 15" bak ... tror det blir rette stuket hehe

ej også he Chevelle.

mi e ei 67 2dht 396BB SS-clone

ser omtrent slik ut nå:

Chev31.jpg

var slik før jeg begynte å skru.

Chev2.jpg

rart, men til mere eg skrur, til mere blir det å skru..

skal fikse d siste rust-dritten på ramma, så skal jeg prøve å få sandblåst og grunna den før jeg skal til bardufoss den 17 januar.. (Hæren/CSS-bataljonen)

så skal golvet og annen rust på karosseriet være fikset forhåpentligvis iløpet av januar.. og da får vi se om jeg fortsatt sitter i bardufoss, eller om jeg får skru bil :)

forresten, så ligger det endel flere bilder HER

også er det en prosjektlogg inne på prosjektforumet ca. her

er det INGEN som har Chevelle?? Vi har er en gjen som kaller oss "A-body Builders, Norway".. hovedsete i trøndelag. 64/65 Chevelle som "tema"..:-)

Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover?

Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover?

10 års jubileumet mitt der til sommeren. :D