Gå til innhold

Kjøpes: Old School felger 4x100

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
har 8x13 ats et 1. sølv. hele og greie felger. 2 dekk er bra, 2 i grenseland. 195/55. 3500,- må hentes. tlf 90885993

 

Det var jo fristens det da. :) Men det at de må hentes stopper meg litt. Blir vell litt lang kjøretur. :(

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

en kompis har 4 OZ Ceres 13" liggende, ikke de breieste felgene som finnest da... men er blank kant, med svart senter, kan poste bilde hvis interisert, når jeg kommer ifra jobb, han vil ha 1500kr for dem, alle dekka er vel så og si brukende, de sto på en e21, så er ET som passer på dem...

 

edit:

fant et bilde på google

amd0209t5.jpg

 

er like disse, bare med polert kant, og svart senter.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor breie er de?

 

jeg er ikke sikker, de er ganske så normale, ikke no bredda felger, men jeg skal sjekke bildene mine når jeg kommer hjem, har prøvd å selge dem for ham et par ganger, så her bilde av hvor breie de er tror jeg, så jeg poster et par bilder av dem når jeg slutter på jobb i 3 tiden.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke sikker, de er ganske så normale, ikke no bredda felger, men jeg skal sjekke bildene mine når jeg kommer hjem, har prøvd å selge dem for ham et par ganger, så her bilde av hvor breie de er tror jeg, så jeg poster et par bilder av dem når jeg slutter på jobb i 3 tiden.

 

Ok da ser me. Men hvis de er smale så er det ikke så mye intressangt. Men det får du se, og gi tilbakemelding på.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår