The Gølf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 glem det.. jeg kutta eksosen i to.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Yep, Giv løs med vinkern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 eksosen er på.. det ble veldig bra syntes jeg..:D venter bare på at noe sika skal tørke.. driver å kobler opp til de nye lyktene nå.. var litt jobb det også. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hehe huffda.. ja alt er arbeid, men er kjekt arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 du brunerune? har du noen erfaring innen bilpleie? har litt smriper som jeg gjerne vil ha bort.. noen tips? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 trenger litt hjelp til montering av facelift lykter her nå.. hvilke ledninger skal hvor? skjønte svært lite av den tegningen som ligger på forrige side.. noen som kan hjelpe meg? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 trenger litt hjelp til montering av facelift lykter her nå.. hvilke ledninger skal hvor? skjønte svært lite av den tegningen som ligger på forrige side.. noen som kan hjelpe meg? http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=159313&highlight=kobling+facelift Se om du skjønner noe mer av det som står der :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=159313&highlight=kobling+facelift Se om du skjønner noe mer av det som står der :) hmm.. nå har jeg lest alt som står der.. skjønte litt mer ja.. får se i morra hva jeg får til:) takk for hjelpen;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hva slags pærer bruker dere som har facelift? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Facelift lyktene er på plass og det ble skikkelig bra:D Samtidig har jeg fått på frontfangeren. Men i går kveld skulle jeg sette på bakfangeren, den skal jeg feste med 2 skruer i "hengerfestebjelken". Jeg fikk på den første skruen, men den andre passet ikke:( Hadde jeg fått på den siste skruen så hadde alt vært ferdig.. Og ikke får jeg fikset det i dag og ikke på onsdag:( Jeg må jobbe litt på 17. mai.. Må kutte litt i den alubjelken som sitter i bakfangeren og få bøyd den litt slik at skruen treffer i fra bjelken på bilen.. så jeg regner med at det kommer en update å 17 mai:) hehe.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er så typisk det der :P Alltid noe som ikke passer eller går galt når man begynner å bli ferdig med ting. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hva slags pærer bruker dere som har facelift? Bruker Philips BlueVision kit med h4 og park. Anbefales, hvitt lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Bruker Philips BlueVision kit med h4 og park. Anbefales, hvitt lys. ok.. da får jeg sjekke ut litt;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Osram Cool Blue er også fett. Men dog litt dyrere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Osram Cool Blue er også fett. Men dog litt dyrere.. mye ligger de på? Tenkte jeg skulle kjøpe blinklys som bare lyser orange når de er slått på.. og de viser blå/lilla da de ikke er på.. Så det i går og syntes det var tøft:D Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg