The Gølf Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja gutta.. i dag har jeg bestilt meg justerbart senkesett til Audien:) det endte til slutt med et Cobra senkesett.. Mener å huske at det er en annen her på forumet som har det samme senkesettet.. Håper på å få det innen uka.. slenger ut bilder så fort som mulig;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Tror det var turboquattro som hadde Cobra sett på sin avant :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja det kan stemme:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 gleder meg til å få lagt bilen litt nærmere bakken:) Noen som har en kjapp quide til hvordan man tar av hengerfeste og bakfangeren? tenkte jeg skulle gjøre dette til helga.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hengerfestet mitt er i allefall festa med to bolter like under fangeren. Men de sitter så dønn fast, så må kappes bort. Kan hende du er litt heldigere :P Edit: Og bakfangeren mener jeg er festa med 2-4 skruer på gulvet i bagasjerommet (på hver sin side). De går igjennom gulvet der. Så når de er løsna skal du kunne løsne fangeren på sidene og så bare trekke den av. Husk å skru ut skruene på innsiden av hjulbuen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hengerfestet mitt er i allefall festa med to bolter like under fangeren. Men de sitter så dønn fast, så må kappes bort. Kan hende du er litt heldigere :P Edit: Og bakfangeren mener jeg er festa med 2-4 skruer på gulvet i bagasjerommet (på hver sin side). De går igjennom gulvet der. Så når de er løsna skal du kunne løsne fangeren på sidene og så bare trekke den av. Husk å skru ut skruene på innsiden av hjulbuen. ja ok.. har du avtagbart? det har jeg hvertfall.. flott forklaring:) da skal jeg se hva jeg får til til helga.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja ok.. har du avtagbart? det har jeg hvertfall.. flott forklaring:) da skal jeg se hva jeg får til til helga.. Ah! Nei, jeg har ikke avtagbart. Da vet jeg jammen ikke hvordan ditt fjernes :P Kan hende jeg har glemt noe i forklaringa, halvt år siden jeg prøvde å ta av bakfangeren selv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 noen som vet hvordan man tar av det avtagbare hengerfeste..? finner sikkert ut av det men det er så tid spart hvis jeg veit hvordan.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Noen som er intr i å bytte felgene mine mot noen andre 18 eller 19" felger? Har lyst på nye felger;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 nå trenger jeg litt hjelp.. Det har seg sånn at når jeg skal låse bilen så låser alle dørene seg untatt den ene sidedøra bak. Jeg tror kanskje at dørlåsen er ødelagt.. kan det være det eller noe annet..? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 kan være noe som har kilt seg. Kan også være ledninger som har detti ut eller bøyd seg. Kanskje har låsen blitt ødelagt av slitasje e.l.. Må nesten bare ta opp del etter del å se, men prøv å smør først:) Helst IKKE CRC-verktøy på boks, da denne tørker og drar til seg smuss, bruk heller WD40 eller aller helst låsspray. Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 kan være noe som har kilt seg. Kan også være ledninger som har detti ut eller bøyd seg. Kanskje har låsen blitt ødelagt av slitasje e.l.. Må nesten bare ta opp del etter del å se, men prøv å smør først:) Helst IKKE CRC-verktøy på boks, da denne tørker og drar til seg smuss, bruk heller WD40 eller aller helst låsspray. ja ok.. jeg får se etter i påsken.. har wd40;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 noen som har alu bjelka som sitter i den orginale frontfangeren/bakfangeren til salgs? trenger de så fort som mulig.. Skrik ut hvis du vet om noe!! Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 driver å skal sette på senkesettet mitt nå.. skal ta av demperen forran. Men bolten butter i den armen som går til bærekula..:( må jeg av med den armen også for at bolten skal kunne komme ut? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ta å sjekk i FAQ tråden, ligger en post av brunerune der som viser hvordan du kan gjøre det (riktignok med et annet sett enn du har da) :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg