Gå til innhold

min jetta 1990

Ranger emnet


smideRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Vurderer å skaffe meg en VW Jetta selv.. 89mod med styling.. Skal få litt mer info senere.. ;-) Er enno usikker på hvilken styling som sitter på.. Han mener jeg skal komme med et bud.. Er usikker på hva jeg skal begynne med.. Noen tips?

Ps: bilen ble førstegangsregistrert i 1990, er d noen grunn til at han skal få høyere pris?

Audi Uten Quattro er som bil uten dekk!

Chevy Van

BMW 316i(320) 90

x BMW 325 88

x Audi 80 Quattro 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å skaffe meg en VW Jetta selv.. 89mod med styling.. Skal få litt mer info senere.. ;-) Er enno usikker på hvilken styling som sitter på.. Han mener jeg skal komme med et bud.. Er usikker på hva jeg skal begynne med.. Noen tips?

Ps: bilen ble førstegangsregistrert i 1990, er d noen grunn til at han skal få høyere pris?

 

 

Det hørtes bra ut:D Men vet ikke når jeg ikke har sett den. Du får se åssen stand den er i, og langt den har gått og mye rust og slik.

Les signaturreglene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes bra ut:D Men vet ikke når jeg ikke har sett den. Du får se åssen stand den er i, og langt den har gått og mye rust og slik.

 

Skal legge ut noen bilder når jeg har fått de.. Med litt mer fakta.. Men jeg falt rett å slett for den jetta'en altså.. :) Sier fra når bilder å facts blir lagt ut.. ;-)

Ps: likte stylingen på bilen din, men lurer på hvilke felger du har på den? Er ikke en type Brock felger eller noe sånn? :-) (på det bildet fra vinteren, vinterfelgene) :driving

Audi Uten Quattro er som bil uten dekk!

Chevy Van

BMW 316i(320) 90

x BMW 325 88

x Audi 80 Quattro 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår