GangstaP Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvilken basskasse vil dere anbefale av disse to! Sikkert ikke noe bra kvalitet på noen av de, men hvilken vil dere valgt? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=CB300-31&vg=26&vgpath=Varekategorier/48/21/26 http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=229&category_id=8&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Er jo halv pris på den sistnevnte, noe som gjør at den burde være bedre, men jeg har ikke så mye peiliing på de merkene! På forhånd takk! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Herburde det ikke være noen tvil, ett kjent merke som nå selges til en svært gunstig pris eller et "noname" merke som aldri burde kosta det den gjør:) Vi har solgt enormt bra med de Fusion kassene og alle har være kjempe fornøyd, mye og god bass til en hyggelig pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 kan ikke bli mer enig Pål, har ikke hørt noen av de.. men mangel av kvalitet lyser igjenom på spl audio i mine øyne.. skal sies at jeg setter ferdig kasser med glass litt i vranga da. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 tror heller jeg hadde brukt 2 lapper på ett enkelt element og lagd kasse selv. men skulle jeg velge så hadde jeg også valgt fusion. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 tror heller jeg hadde brukt 2 lapper på ett enkelt element og lagd kasse selv.men skulle jeg velge så hadde jeg også valgt fusion. Å lage kassa selv er nok egentlig det beste alternativet for man kan få mye bra elementer for 2 lapper, dessuten så er ikke matrialer til kasse så avskrekkene dyrt heller. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 er du ute etter billig kasse kan du på mobilsentrum! sikkert ikke topp kvalitet men billigere får du det vel ikke!! http://www.mobilsentrum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Den grønne fusionkassa der hadde jeg før, bare at jeg hadde singel 12" istedefor dobbel 10"... Jeg var hvertfall veldig fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg