Lund Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Noen som har tips til noen bra sider med styling? Sku hatt no på min ny innkjøpte 04' polo 1.9tdi highline;) Lund Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 bsbildeler.no har litt styling vet jeg :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Er det bilen på bildet, en variant, så har jeg en kompis i tyskland som kjøpte til seat da det er seat front på denne polo`N her er bilde av bilen til David. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Denne bilen har helt original fanger, bare med frontleppa til Seat Ibiza Cupra. Denne må moddel litt i innfestingene for å passe (hadde slik til Caddy 9KVF'en min, som har samme front som Polo 6KV), men ser utrolig bra ut, da! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Polo 6kv tror jeg må være en av de mest undervurderte vag bilene, clean og lav og man har en utrolig fet bil... og 1,8t passer rett inn ;) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg