eystein Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 solgte corradoen(g60) for 14dager siden. dagen etter fikk jeg telefon om at hjulet som sitter nede på veiva hadde hoppet av, skruen knakk! en lang historie kort... kjøpte tilbake bilen igår. noen som har vært borti noe lignende? eller registerreim som har ryke .... hvor stor sjans er det for at motor er heil? sendte noen sms med Trane (volksport) fikk inntrykk av at det værste som kunne skje var at veiva kunne gå i stykker.... har ikke fått sett ordentlig på bilen ennå, men kan se ut som det har gått av et lite skal på veiva (i det hakket som hjulet skal inn på). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 samme som hos meg.. slik var ikke uvanlig fikk jeg høre. Bilen er hos http://www.volksport.no og blir reparert. :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eystein Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 men veit du hvor mykje som ble ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 med mindre du har trimkam trenger du ikke å bytte annet enn veiva. Helt vanlig at dette skjer på Corrado. Ingenting du kunne noe for, så hvorfor kjøpe bilen tilbake Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Håper du fikk bilen billig :D Har aldri vært ute for at dette skjer, men om reg reim hjulet sitter på enda så er nok alt like fint. Håper du får ut den knekte delen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eystein Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 kan nok bli et problem å få ut den knekte biten, trangt der nede. hva har det å si om jeg har trimkam eller ikkje? mer som er ødelagt da? faktisk ikke helt sikker på om jeg har det eller ikkje.... oettinger trimmet corrado med rundt 230hk. Er nok mest sannsynlig at det er trimkam... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 230 hk kittet til Corrado fra Oettinger hadde nok kam ja, men er du heldig er det ikke gått noen ventiler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eystein Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 fikk ut skruen som hadde knekt i veiva... monterte alt på igjen og bilen starta og gikk like fint som den alltid har gjort!! :) nå er det bare å få ut veiva og fikse hakket som er gått i den. noen som vet funksjonen til det firkanta blyloddet som sitter litt under venstre drivknute sett forfra? rundt drivaksel sitter det en stor gummiring, noen som vet hvilke følger det vil få visst den er vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg