LoveFord Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hei! Har en Ford Escort XR3I -97 mod. som varmevifta har slutta og fungere i. Sjekka sikringen og den er hel. Vet ikke om det er noe rele til den, som jeg kan sjekke eventuelt. Tok også ut viftemotoren og kobla den rett på batteriet og da fungerte den. Noen som har noen tips jeg kan prøve på? Har et mulitimeter, men vet ikke helt hvordan jeg bruker det damndamn Passer jo dårlig nå som det blir snart vinter :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Kontroller releet..Se i brukerhåndboka hvor det sitter:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Fungerer den ikke på noen av hastighetene? Det er en motstand som justerer farta på disse og det er vell mest sannsynlig at det er den som har røket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Kan hende det er sikringsboksen i seg selv og. Er ikke best kvalitet på de. Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoveFord Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Står ikke noe i boka om at det er rele til det? Bare en sikring, og den er jo hel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hvis motstanden ryker så funker den ikke på de lavere hastighetene... men på fullt så funker den oftest bra. Hmm..ledningsbrudd? Har du strøm til bryteren,da..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoveFord Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hvis motstanden ryker så funker den ikke på de lavere hastighetene... men på fullt så funker den oftest bra. Hmm..ledningsbrudd? Har du strøm til bryteren,da..? Det har jeg ikke sjekka enda. Så det kan være så lite som en defekt bryter altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det har jeg ikke sjekka enda. Så det kan være så lite som en defekt bryter altså? Jepp. Har den kortsluttet/dødd på høyeste steget,så får intet strøm.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoveFord Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jepp. Har den kortsluttet/dødd på høyeste steget,så får intet strøm.. Kan jeg få sjekka den på noen måte eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kan jeg få sjekka den på noen måte eller? Jepp. Bare å ta ut bryteren,dra frem multimeteret,og ohme den for å se om det er kontakt igjennom den når den står på... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoveFord Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jepp. Bare å ta ut bryteren,dra frem multimeteret,og ohme den for å se om det er kontakt igjennom den når den står på... Okey. Har et multimeter, men er ikke helt sikker på åssen jeg bruker det :helpme: Nesten litt flaut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kan nesten garantere deg at det er ledningsnette fram til vifta di, har skifta det på endel Escorter på jobben i det siste ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoveFord Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kan nesten garantere deg at det er ledningsnette fram til vifta di, har skifta det på endel Escorter på jobben i det siste ;) Hmm.. En svakhet da? Vet du om det er dyrt å bytte det? Må jo liksom ha den fiks nå før kulda slår til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kan nesten garantere deg at det er ledningsnette fram til vifta di, har skifta det på endel Escorter på jobben i det siste ;) Har det nettet noe felles med Scorpio '92 sitt nett..? Har nemlig et sånt problem i den ene bruksvogna... labert med spenning til alt relatert til vifta. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Dyrt nei! Bare å kjøpe deg 3-4 meter med ledninger og 6 kabelsko det, og sett i gang ;) Klarer fint å legge opp de selv. Det er de ledningene som går fra bryteren til vifta svakheten ligger i :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.