acoupe Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 I dag fikk jeg pærene mine, bestile 2 sett, 100watt med blått glass. Tenkte at de ville lyse litt hvitere enn de jeg hadde, gjorde forsåvidt det men var ikke mye: Monterte også chromeringer i dag, skal ta bedre bilde av de senere: Hadde også med en hjelper i dag, virket ikke som om han hadde noe imot det :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Begynner å bli gromt detaljert denne bilen din =) Ser at du må støvsuge litt på teppene. Mhm. Mhm. Det bare MÅ gjøres altså. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Begynner å bli gromt detaljert denne bilen din =)Ser at du må støvsuge litt på teppene. Mhm. Mhm. Det bare MÅ gjøres altså. :D fortell meg noe jeg ikke vet da :D Men takk for positiv tilbakemelding :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 har du tenkt noe på å bytte ut det lille sidespeilet? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 har du tenkt noe på å bytte ut det lille sidespeilet? jepp, skal byttes til samme størrelse som er på førersiden ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nå har jeg bestilt meg frontsett til bilen, ble Alpine Type R 6.5" Så da blir det litt bedre lyd inni bilen endelig, kommer til å bruke forsterkeren på spilleren til å starte med, til jeg etterhvert gidder å innstallere forsterkeren jeg har liggenes i Lillehammer. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 I dag fikk jeg øyelokkene, og de passer rett på. DVS at øyelokk fra nyere typen octavia ( 2000 ->) passer rett på. Få tak i noe lakk snart så skal jeg ta nye bilder da :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvor kjøpte du øyelokk? Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvor kjøpte du øyelokk? Ebay er svaret på alle dine problemer :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 fikk for litt siden frontsettet mitt. Høytalerne passet rett inn men diskantene ble for store til de orignale diskanthusene, så da måtte jeg modifisere de litt. Glemte å ta bilder i prosessen, men her er før jeg startet sparkling pg pussing etter jeg satte ringene som fulgte med diskantene: Og slik ble dem ferdige: Dessverre så klarte jeg å ødelegge festene på den ene, så har bare fått montert tilbake på ene siden. Lurer litt på kanskje de skulle hatt litt klarlakk? hva synes dere? Ville helst ha de i "plast look": Montert chrome list under siderutene, kommer til å skje noen små forandringer på eksteriøret snart så denne lista er bare starten: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Veldig bra Stian, synes ikke du behøver klarlakk på diskanthusa, de var bra sånn synes jeg, men har jo ikke sett de med klarlakk da hehe, :) pent med den lista også... stå på mann. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Veldig bra Stian, synes ikke du behøver klarlakk på diskanthusa, de var bra sånn synes jeg, men har jo ikke sett de med klarlakk da hehe, :)pent med den lista også... stå på mann. Takk for det, Ole :) Mulig jeg kommer til å gi dem en halvblank finish, men ikke med det første, greie slik dem er nå. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 I går fikk jeg demperne og fjørene mine. Så drar til en kamerat som har luftverktøy for å montere dem neste helg eller helga etter der. Deretter fyker det til biltilsynet for å få de godkjent i vognkort. Får vel gjøre ting litt ordentlig tenkte jeg :) Driver å lodder i blå dioder inni bryter osv også, tar det litt og litt så kommer med bilder litt senere. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Nå har jeg lakkert speilene mine sorte. Skrudde opp varmen på badet og hang dem der til tørk:) Her er speilene så og si tørre etter å ha hengt her i ca 1 døgn: Ble blankt og fint:) Og så var dem klare til å settes tilbake: På bilen, ble fornøyd med resultatet, men ser frem til å bytte speilet på passasjersiden til samme str som på førersiden: Liten chrome detalj inne i bilen: Loddet litt dioder av og til, en del igjen men tar litt og litt når jeg gidder: Ikke fått fart på dioden for varme i setene, skal se på det en dag: Så noen bedre bilder av diskanthusene: Limt på diskanthuset på førersiden, ikke helt tørt ennå: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nice lakering ja, blei mmmmmmmmmmmmmm. og blå dioder KONGE.......... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg