Ole-mann Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Trist og se en så fin bil bli stående bak ett verksted :( Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 må bare spørre deg ommdu har levert på et merkeverksted? da om bilen din har hydraulisk clutch er det en egen repløsning på dette... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 må bare spørre deg ommdu har levert på et merkeverksted?da om bilen din har hydraulisk clutch er det en egen repløsning på dette... Jeg har ikke hatt den på verksted ennå, skal i første omgang kun finne ut hva som er feil. Men en kar på ett verksted her nevnte ett slags stag/arm som kan ha knekt som har noe med klutch/girkassa å gjøre. Jeg har hatt av og til problemer med å få bilen i gir, samt at den ofte rapet når jeg tok den i revers, og han sa det var typiske symptom på at det staget var på vei til å knekke eller noe...si vi får se hva de finner ut av! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Trist og se en så fin bil bli stående bak ett verksted :( Ole billig er det heller ikke, betaler 90kr dagen for å komme meg til og ifra jobb :S Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 noe nytt om clutchen? Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Spesiell og tøff bil. Det er vel kanskje én gang hvert 4.år man ser en tøff Skoda! Hvilket kamera bruker du? Bildene blir jo så utrolig klare og fine. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 noe nytt om clutchen? beklager sent svar, men ja det er fikset. Var ett stag som hadde knekt, men har ikke regningen her nå så får ikke sjekket hva det het. Kan finne ut mer detaljert når jeg drar hjem igjen over nyttår. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Spesiell og tøff bil. Det er vel kanskje én gang hvert 4.år man ser en tøff Skoda! Hvilket kamera bruker du? Bildene blir jo så utrolig klare og fine. Takk for det:) Ja er ikke ofte man ser en tøff skoda, så da er det jo artig å ha en som faktisk skiller seg ut litt. På bildene jeg har lagt ut her så har jeg brukt canon eos 350d, men er vel objektivene som gjør den største jobben men skarphet og kvalitet :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Her skjer det pent lite, men kan jo oppdatere med det lille som har skjedd og kommer til å skje. For litt siden knuste jeg bunnpanna, i den sammenheng ble det jo også skift av olje og oljefilter. Etter det ble bilen hevet max, så nå er den ikke lav lengre :hello: I jula fikk jeg kjøpt ny nedre plastdel på bakfangeren, så fikk tilpasset den og montert den(denne skal lakkeres i bilens farge), så har jeg sveiset noe smålekk på eksosen, skiftet tåkelysene til Hella Micro DE(xenon i de også selvsagt), montert noen små ekstra fjernlys for de lange turene over fjellet i mørket og koblet opp park og blinklys i ett (us-style), med LED blinklyspære. (bildet lyver litt, blinklysene fyller ikke huset så mye som på bildet, er dugg i lykta samt lukkertiden på kameraet som får det til å lyse litt ekstra: Og også en ny grill liggenes klar til lakkering: Jeg har laget øyelokk til bilen: Ganske så snart skal jeg bestille følgende: Noen diskre sideskjørt, litt usikker på hvilken type, men her er noen alternativer: Samtidig blir denne frontleppa bestilt: (rillene på siden skal fjernes) Utenom dette har H4 bi-xenon blitt bestilt, samt at det blir muligens felgbytte, men røper ikke noe om det ennå :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Blev pent med parklysa! Jeg har fundert på dette selv men tenkte da kun bytte pære fra hvit til gul isteden. Synes skjørt #2 ser penest ut. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg modifiserte orginale kanaldeksler til 97-98 Toledo og monterte på min,disse er i plast,så de blir ikke så lett ødelagt som glassfiber. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg modifiserte orginale kanaldeksler til 97-98 Toledo og monterte på min,disse er i plast,så de blir ikke så lett ødelagt som glassfiber. Så veldig bra ut :) Hva måtte du gjøre for at de skulle passe da? Og hvor mye koster noe sånt? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Blev pent med parklysa!Jeg har fundert på dette selv men tenkte da kun bytte pære fra hvit til gul isteden. Synes skjørt #2 ser penest ut. //M Jeg synes oransje parklys er kult, så go for it :) Men det MÅ være xenon lys som nærlys om det skal bli pent, passer ikke i det hele tatt med gult halogen lys. Men nå har vel du xenon regner jeg med siden du har helt ny bil :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg synes oransje parklys er kult, så go for it :)Men det MÅ være xenon lys som nærlys om det skal bli pent, passer ikke i det hele tatt med gult halogen lys. Men nå har vel du xenon regner jeg med siden du har helt ny bil :) Selvfølgelig har jeg xenon :) Hadde ikke kjøpt bilen hvis det kun var montert halogen ;) Blev så innspirert av deg nå at jeg jammen skal se på dette i kveld... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Så veldig bra ut :)Hva måtte du gjøre for at de skulle passe da? Og hvor mye koster noe sånt?[/quote korta de inn ca 4 cm foran,i endene svinger de litt utover,her laget jeg noen snitt og varmet med varmepistol for å rette de,kan legge inn bilder i kveld som viser dette. Hva de koster nye vet jeg ikke,kan finne det ut,jeg henta mine hos høgger`n i tilfelle de ikke kunne brukes. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg