AudioX Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 svingte innom hydro i åsane i sted for å få meg noe å spise da eg så den merkeligste golf 2'er eg har sett, det var i en XC versjon på en måte, ganske høy å kan ha sett ut som den hadde 4x4, noen som vet noe om disse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 XC versjon? Det var nok en Golf Country du så tenker jeg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Gammel Golf Country eller hva faen de het... artig sak, men ble aldri noen schlager... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Den heter Golf Country, og har 4x4. Er ikke sikker på om alle har ku fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Møtte en slik en på Nesbru jeg og. Sto å klødde meg lenge i huet mens jeg lurte på hva det var for noe rart. Den var ikke særlig fin, nei:spider Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 har vendt meg til den nå, (tok litt tid) så nå syns jeg den er litt tøff! hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 synest de er kule jeg :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg