Gå til innhold

Pris antydning på 91 mod passet?

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

Noen som har noen formening om ca pris på denne bilen.

 

1991 mod passat cl

1.8 sedan

3 eiere (jeg kjøpte den desember 03)

gått ca 170 000km

eu godkjent uten feil i mai

 

Bra stand, ikke hatt noe problemer med den, reg reim må vel byttes snart det er det eneste jeg vet om. strøken innvendig.

 

liten bulk på høyre fram skjerm (var sånn når jeg kjøpte den) samt at grillen har litt rar passform etter en liten smell, men ikke mye synelig..

 

er gjort litt småtteri med , men ikke mye:

senkefjører og stivere dempere, men den er ikke så veldig lav.

hvite blinklys foran og på sidene, lakkerte fangere og 15" felger.

den har cd spiller, 4 høytallere, forsterker og 2 12".

 

helt grei og fin bil.. saken er at jeg vurdere og selge , da jeg har flyttet og ikke bruker bilen lenger. noen som har noen formening om ca pris jeg kan forlange for den ?

 

bilder sier mere en tusen ord..

Resize%20of%20mycar.jpg

 

Resize%20of%20bakfra.jpg

Resize%20of%20hjemme.jpg

inni.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha lagt den ut til 19 lapper og sett om jeg hadde fått noe respons. Synes bilen din ser ryddig ut på bildene i hvertfall.... :thumb

 

Ville ikke gått under 15 for den der...

 

hehe er rundt 15 lapper jeg tenkte var passende pris selv også.. bilen er bra den med untak av reg reim bytte og den lille bulken i framskjermen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje e burde bytta reg reim før jeg legger den ut.. så er ikke det noe det går ann og prute på.. takk for svar polardego, dette med priser burde du vite ganske så bra hehe :)

 

Bytte reg.reim er et stort pluss, det gjør bilen lettere og selge. Helt garantert, det er slik folk spør om først. Og mange tror det er vanskelig og eller koster en formue å fikse dette selv... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår