Gå til innhold

Pris på ener?

Ranger emnet


tommyel

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Essensen er vel heller den at folk innbiller seg at det er mye penger å spare på å gjøre det selv (noe det i så godt som alle tilfeller ikke er).

 

Personlig liker jeg å vite hva som er gjort med bilen (derfor gjør man det selv;)). Det er jo tross alt mange "eksperter" ute og går....

 

Jepp, sant det (har tross alt ikke sagt noe annet). Selv vil jeg, eh, bygge selv fordi jeg kan da skape bilen akkurat slik jeg vil ha den, ikke bare rette på noe noen andre har gjort. Men det er langt dyrere å bygge selv, ingen tvil.

Men som mye annet med bil kommer følelsene først :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sant det (har tross alt ikke sagt noe annet). Selv vil jeg, eh, bygge selv fordi jeg kan da skape bilen akkurat slik jeg vil ha den, ikke bare rette på noe noen andre har gjort. Men det er langt dyrere å bygge selv, ingen tvil.

Men som mye annet med bil kommer følelsene først :)

 

 

Eirik

 

støtter deg på denne:) er liksom noe eget når du gjør det selv, og dessuten så er det mye dyrere å bygge selv, men da kommer utgiftene litt etter litt, så da kan flere få råd og slippe å tenke på at de betaler julebordet til banken med rentene:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd hele sommeren å selge cabben min jeg da... Satte den til 65k først... Ingen respons, så dumpa den til slutt til 45k... Fremdeles ingen bud...

 

Så skal jeg bli kvitt den bilen må jeg nok ned til 25k......

 

Og derfor beholder vi som har påkosta einsere bilene sjøl.

Det er jo så morro!!!

Men vurderer å selge jeg også da.......

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Jeg solgte min på onsdag, og fikk 30.000,-

 

Snakka med ham som har kjøpt den i Trondheim i helga og Einserfreak og jeg tok bilen i nærmere øyesyn. Meget vakker bil med vel utført 16V-konvertering (med unntak av Jamex-luftfilterboksen, som strengt tatt bare egner seg til å dra inn varmluft). Lhasa-grün er sannsynligvis den mest vellykka fargen man i det hele tatt kan ha på en Einser-GTI (dette kan jeg gjenta til det kjedsommelige).

 

Jeg er allerede i gang med å overtale ham til å kjøpe Powersprint Gr-A-anlegg og grenrør;).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår