Polo_96 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hei! Noen som kan fransk her? eller veit åssen vinge han her har? http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img245.imageshack.us/img245/6941/dsc004822qm.jpg&imgrefurl=http://www.modify-mag.com/forums/ftopic2350.php&h=365&w=500&sz=57&hl=en&start=121&tbnid=lxnNPmxZr7uaxM:&tbnh=95&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dpolo%2B6n%26start%3D120%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26sa%3DN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hm.. trur faktisk Polo20VT har noe som ligner veldig på sin eller? det skader jo ikke å spørre Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Nå tok jeg Tysk istedenfor Fransk, men jeg har iallefall fått noe fornuft utav dette tror jeg... - given lustre to Yellow personalized Painting and black roof BMW spangled chameleon. - complete Kit body, preceded in Tuning Contest. - shock Avoids before modified ZENDER. - Low of case 206 WP/m3 to measure. - Skirt postpones to measure. - bevelled Cap. - Extension of the 4 wings. - Grill perso to measure. - Cutting in the front wing, rétros chrome FK. - modified and smoothed Trunk. - Headlights before Angel Eyes FK and twinkling crystal FK. - Rear lights With LED FK. - Tinted Panes GLASTINT. - Chrome Rims VAULT Malibu in 17'. - Tires Yokohama A520 205/40/17. - Compounds Threaded Inter Alloys, Eibach Springs. - Interior paints color body. - Stealing S-Racing X2, pommel MOMO, additional various cockpits... - electric Panes, sliding roof. - Line of exhaust supplements Supersprint. - Aileron Chrome aluminum KOSEI. - Various chrome parts engine. - direct Admission. - System Alarms SRA4 + remote Biper. Det er iallefall punktene som står listet opp nedover, håper du ble litt klokere på tingene selvom du bare lurte på vingen... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det ser da ut som en helt vanlig jalla Thorshov alu-vinge, men bare polert Ikke særlig poppis hos biltilsynet da de er umulig å få Tüv på Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det ser da ut som en helt vanlig jalla Thorshov alu-vinge, men bare polert Ikke særlig poppis hos biltilsynet da de er umulig å få Tüv på Må nok være enig her, finnes takvinger som er mer diskre og pene til denne polo`n Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hehe.. Seff finnes det mer diskrè vinger,men det har jeg jo nå.. tenkte jeg bare skulle ha en som var en smule "harry" jeg da..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nå tok jeg Tysk istedenfor Fransk, men jeg har iallefall fått noe fornuft utav dette tror jeg... - given lustre to Yellow personalized Painting and black roof BMW spangled chameleon. - complete Kit body, preceded in Tuning Contest. - shock Avoids before modified ZENDER. - Low of case 206 WP/m3 to measure. - Skirt postpones to measure. - bevelled Cap. - Extension of the 4 wings. - Grill perso to measure. - Cutting in the front wing, rétros chrome FK. - modified and smoothed Trunk. - Headlights before Angel Eyes FK and twinkling crystal FK. - Rear lights With LED FK. - Tinted Panes GLASTINT. - Chrome Rims VAULT Malibu in 17'. - Tires Yokohama A520 205/40/17. - Compounds Threaded Inter Alloys, Eibach Springs. - Interior paints color body. - Stealing S-Racing X2, pommel MOMO, additional various cockpits... - electric Panes, sliding roof. - Line of exhaust supplements Supersprint. - Aileron Chrome aluminum KOSEI. - Various chrome parts engine. - direct Admission. - System Alarms SRA4 + remote Biper. Det er iallefall punktene som står listet opp nedover, håper du ble litt klokere på tingene selvom du bare lurte på vingen... Takker å bukker til deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hehe.. Seff finnes det mer diskrè vinger,men det har jeg jo nå.. tenkte jeg bare skulle ha en som var en smule "harry" jeg da..:P Ikke ødelegg den stakkars bilen din da:iconsm Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg