Gå til innhold

1990 Golf G60

Ranger emnet


eirikvw

Anbefalte innlegg

Hei.

Må desverre legge ut golfen min til salgs, da jeg innser at jeg hverken har tid eller sted til å gjennomføre planene mine for den.

Bilen er i eksepsjonelt god stand, har bodd i sør tyskland hele sitt liv, det er en strøken 18 åring. Motoren var i følge selger bygd opp av totaloverhalte deler for 3000 km siden da jeg kjøpte den, derretter er den kjørt til norge og samt litt kjøring med dagkjennemerker i stavanger. Den er godkjent bygd inn i et Chassi som er gått 70 000. Tysk vognkort med alt godkjent følger selfølgelig med. Den er fortollet inn i landet, men det er ikke betalt HK avgifter osv. Bilen har også girkasse med 3 kortstega gir til sprint, samt et veldig høyt 5 gir. Selger hevdet 245 på speedo, jeg turte ikke mer ved 230, men du verden så kjekt det 5 giret er på landeveien i norge.

 

Bilen selges til en entusiast. Jeg vil ikke se bilen min, som jeg hadde så store planer for, kjørende rundt med hengende RS fanger og Racingstriper, samt 90% sotefilm. Denne bilen er strøken, og tidenes kanskje beste prosjektutgangspunkt, eller rett og slett bruksbil.

 

For bilder og mer info, se autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1301544, send mail eller ring.

 

Mvh Eirik

eirik@hove-lysdesign.no

91108541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en bil kjøres, ja selfølgelig, at en gti kjøres aktivt, ja selfølgelig.

Men det FØRSTE selger viste meg i tyskland var hvordan man sjekket oljetemperatur, å ga meg et ark med anbefalte driftstemperaturer på olje og diverse, han solgte bilen for at den skulle få et godt hjem.

Jeg får fremdeles mailer fra ham hvor han lurer på bilder av bilen og andre biler fra norge. Selger var medlem i en vw club i sør tyskland, de hadde et helt industriområde, å da bilen kjørte ut av byen fikk jeg en hale av de fineste corradoene jeg har sett med mine egne øyne.

 

Og en liten burnout før bilen fikk nye dekk, ved første visning til kammeratene, hvem kan vel ikke gjøre det.

 

Tror du skal lete lenge etter en mer velholdt golf 2, hvor karroseriet er totalt uskadet og ikke klussa med. Men det vil eventuelle kjøpere se når ser på den.

 

Mvh Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ble bilen aldri gjort burnout med , å burne i følge

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Burnout_%28car%29

 

må det komme røyk og bilen står stille..

 

Bilen vi så på filmen sto ikke stille og det kom heller ikke røyk!

 

SÅ jeg synes det er synd at folk som ikke har greie på bil, ikke har noe me salgstråden å gjøre, blander seg inn!

 

Fint!

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår