Gå til innhold

Kennymæn: 91' Passat TD Styling+div

Ranger emnet


KennyMæn

Hvilken styling?  

34 stemmer

  1. 1. Hvilken styling?

    • Seidel Styling fra Quality Autoimport (den røde)
      9
    • Styling fra Quality Autoimport (den grønne)
      25


Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått til innkjøp av en 91' Vw Passat TD!

 

Slik den står nå er den så og si strøken! er 3 ting og utsette på den! og det er at lakken på venstre bakdøra er sprekt opp og stygg! døra skal pusses ned og lakkeres opp igjen!

en annen ting er at vindusviskeren bak fungerer ikke! motoren er defekt så den skal byttes! også er den en sprekk i frontruta! som også skal byttes!

 

ellers skal jeg nå ramse opp ting som skal gjøres med den i nærmeste framtid!

 

Bygge Anlegg

Tilpasse Dumpventil og powerfilter

Styling Rundtom!

Div finesser i motorrommet som feks: Crom/blåe rør/slanger

Skifte fronlykter

Senking

Nye felger

Sette inn rad med målere inne i bilen! (turbotrykk,Vanntemp,voltmeter)

Tilpasse Lcd Skjerm og playstation!

Montere nytt ratt

+++

 

kommer ikke på mer i farta men skal legge inn så fort jeg kommer på noe..!

her kommer det noen bilder av den! den er sinnsykt møkkete her! skal fikse bedre bilder når jeg har fått vaska den! bildene er tatt med mobilkamera så ikke særlig bra!

 

DSC00033utenskilt.jpg

 

DSC00032.jpg

 

ellers setter jeg pris på tilbakemeldinger og meninger om hva jeg burde gjøre! setter også pris på om noen har erfaringer med passat og kan slenge inn noen tips/bilder!:)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

det Kan du skrive under på rønningen! har sitti på med deg med økt trykk og det drar godt!

 

Monterte turbotrykksmåler idag! tøff variant av en måler! kommer bilder i morra! også satte jeg inn anlegget og trakk ledninger! ble bra lyd! kommer bilder av det i morra også!

 

demogorgon: skal legge ut bilder av den stylingen jeg vil ha! så kan du selv vurdere hva du mener det er;)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=21_41

 

 

Enten den stylingen på den grønne passaten eller den røde passaten! lagt ut avstemning her nå! så bare å stemme folkens! dere støtter en god sak!;) trenger virkelig hjelp!

 

Fint hvis dere skriver ned en grunn til at dere syns jeg burde gå for den stylingen dere stemmer på!:)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult prosjekt..

tror jeg skal selge kadetten og kjøpe passat

 

takk takk!

Ja er ikke dumt det! passat er tøft det!:) litt morro og style di også for dem blir utrolig tøffe!

 

Vist du kjører det grønne, hvilke skjørt skal du ha da?

Nei det er jeg ikke sikker på! har prøvd og finne noen som passer men syns liksom ikke at jeg finner noen som klaffer helt! dumt at dem ikke har skjørtet og div andre ting som hører til stylingen på den siden!

 

Jeg synes den grønne er fetest... faktisk den billigeste også... sats på den du...

ja jeg syns også den er tøff! men sliter med å finne skjørt osv til den! men skal prøve å leite litt til:)

 

 

Takk for tilbakemeldinger om stylingen! bare fortsett og stemme og skrive:) og hvis noen finner eller vet om noe styling som er tøft til passat er det bare å slenge inn en link!

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår