Gå til innhold

Brukt "old-school" utstyr, legg inn kjøpetips!

Ranger emnet


ePiFaNT

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden vi er inne på litt gammel moro så kom jeg over denne på Finn:

 

6_785375193.jpg

 

Clarion 8-spors

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xtant har jeg aldri lyttet til :) men innamten ser veldig bra, men minner meg om Zapco og JL en del.

 

8 spor spiller ja -utrolig at disse fremdeles er å fine men snart en "historisk kuriositet" på høyde med Tandbergs sine kassett spillere med stål tråd :)

 

fhl123: den SS din er sikker veldig fin til et frontsett da den ikke har en eneste ic krets og bare diskrete komponeter hele signal veien, men ikke noe særlig overdimensjonert strømsforsyning ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fhl123: den SS din er sikker veldig fin til et frontsett da den ikke har en eneste ic krets og bare diskrete komponeter hele signal veien, men ikke noe særlig overdimensjonert strømsforsyning ;)

 

Jeg har planer om et aktivt oppsett, så da får den kanskje gjøre tjeneste igjen. Kanskje jeg putter den på diskanten. Har også en Orion 225HCCA som jeg tenkte å bruke.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken årgang snakker vi om her Tor-Steinar??

 

Tja, si det du... Litt forskjellig egentlig.. Men siste årene så har alt ligget i esker og ikke blitt brukt...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en da. Finner ikke info om den, men Peder Myhre har en sånn. Fikk låne den en periode i mine yngre dager da jeg ikke hadde råd til nåla i veggen.

Den tro praktisk talt alt. (som jeg testet på den)

Nederste rekke nr to fra venstre

http://images.google.no/images?q=Rockford+Fosgate+2+channel&ndsp=18&svnum=10&hl=no&lr=&start=72&sa=N

 

Liten stygg faen, men vannvitig rå. Delefilteret var ett chip som man måtte snu ettersom hva slags formål du trengte den til

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i min ungdom en Orion HCCA 2250, mener jeg å huske den het. Lik som den på bilde, men min var rød. På den kjørte jeg 4stk Orion XTR-10 elementer (ikke serie2 som på bilde, men ser helt like ut). Som jeg ennå har ett igjen av:)

 

 

Jeg har et komplett 3-veis Morel sett liggende, som består av 6" midbass, 3" dome i 6" chassis (forgjengeren til CDM54) og noen store diskanter. Til salgs uten filter om noen skulle være interessert. Settet spiller fantastisk godt, hvis du liker Morel da:) Elementene er fra 91-92 og svært lite bruke, fremtrer som strøkent.

 

 

orion_2250sx.jpg

orion%20XTR10%20copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett hele anlegget mitt består av "Oldschool" utstyr

 

Blasted4.jpg

 

2 stk RF Punch 400x4 (4 x 50Wrms@4 ohm, 4 x 100Wrms@2 ohm, 2x200Wrms@ 4 ohm brokoblet)

 

1 stk RF Punch 200x2 (2x100Wrms@4 ohm, 2x200Wrms@2 ohm, 1x400Wrms@4 ohm brokoblet)

 

1 stk RF Punch Power 500M (1x250Wrms@4 ohm, 1x500Wrms@2 ohm)

Skal visstnok også være mulig å "strappe" 2stk sammen til 1000Wrms@4 ohm

 

Bassbox0a.jpg

 

RF Punch Power DVC 15" (eller RFR 2215)

tåler 1000Wrms og 2000W peak, spiller dessuten meget pent i ei 71L lukket kasse.

 

Macrom%20224W.jpg

 

Macrom Integra 224w

8,5" midbasser laget av Morel

 

5913%20left%20dash2.jpg

 

Macrom 56.13

5,25" compokit laget av Morel

 

For øyeblikket sitter det en Alpine CDA-7939R i bilen da min CDA-7969R er inne på rep

 

Begge spillerne kan styres med dette:

Alpine-Momo2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår