RAA-Racing Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Liten update på bilen min i år' date=' ny front fanger og felger:) [img'] [/img] Da var det nye felger igjen på dyret:) ble litt byggkant denne gang, 8,5*19" 235/35-19....:partyon: Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmist Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Sinsykt fin den der... Hva slags felger er det? Pris? Ser litt hissig ut den bilen din... Siter 1996 Audi A6 2,6 2001 Audi A6 1,9tdi 93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831 96 Audi A6 2,6 Quattro(X) 85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Er P&W felger, pris ja, kommer helt an på hvor du kjøper dem:) Takk for kommentar:):) Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Lenge siden jeg har vert å glodd på audi fronten.. får gi gratz til Finnseth og Furre me skikkelig biler:happyhappy: Så får jeg legge ved et bilde av en bil som trolig nok neppe kommer på veien mere etter at kjærringa planta den inn i en midtdeler på E-18 :( Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Et bilde av min ganske så normale '94 Audi 100 2,3E Quattro :) Har RS4-felger også, men ble ikke tatt noen bilder av den med dem på i sommer :( Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 QuattroDriver: Tøft nick.. samme som jeg har skrevet under nicket mitt ;) Interessert i noen røde baklykter? Har et par liggende på hylla Siden sist.. Bytta til S6 bakplate: Sota litt Xenon Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hehe:) Gammelt bilde... Har nettopp satt på røde baklykter, men ellers takk;) Nice S4 du har! Har lyst på det selv, men har ikke helt råd enda... Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 2 bilder av min. Foresten til salgs hvis noen lurer. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1629219 Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Fine biler:) Har dere sotet rutene, alle? evnt. hva med? Har en 2.5tdi som holder på å stase litt. Større dyser, chip, turbo etc. satser på opp mot 190 diesel hester. Har s6 bakplate, lukespoiler, 19" Fant også Dobbel eksos på ebay hva mener dere om styling? eller original finest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Får vel slenge opp noen nye bilder av bilen før den går i vinter modus:) Bilen er foresten muligens til salgs hvis noen er innteressert venligst send PM:) [/img] [/img] [/img] Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 får vell legge ut bildet av min og da:) er ganske standard og litt kjedelig styling av det som er på men har planer:) bl.a senking, nye fangere og sideskjørt, s4 lykter. er på utkikk etter s4 lykter eller iallefall den typen med de to linsene i, så rop ut om du har liggende eller vet noen som har:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie28 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 her er bilder av min bil. ... hvordan får jeg dem rett inn i forumet? prøvde å trykke img og så legge linken inn, men det gikk ikke. ble små firkanter. Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Du trenger en komplett internettadresse til bildet ditt, f.eks. http://www.snikende-ullteppe.com/bilder/bilen/audi100.jpg. Veldig viktig at du har selve bildet-filnavnet med og, ender oftest på .jpg, .jpeg, .gif . Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie28 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Du trenger en komplett internettadresse til bildet ditt, f.eks.http://www.snikende-ullteppe.com/bilder/bilen/audi100.jpg. Veldig viktig at du har selve bildet-filnavnet med og, ender oftest på .jpg, .jpeg, .gif . får finne en annen side å ligge dem på da, kan du hjelpe meg litt på vei? takker for hjelpen. snilt at folk er så hjelpsomme. Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie28 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 fikk ikke tatt bilder før jeg satt på vinterdekk og felger. Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg