Levin GT Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Her er 75 Pnuten min. Mye påkostet KE20 med 2T-G turbo. :) Og her er gullet mitt. Altfor mye påkostet 82 TE71 GT Coupe med 3T-GTEU. Har også en Carina 82 TA60 liftback under resturering og en Toyota Yaris T-Sport som bruksbil. Mer bilder kommer. Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 nok en gang: Utrolig pene biler! Få noen bilder av liftback carinaen også da! Samt bilder av interiør, motorrom osv av alle bilene! Hadde vært interessant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nice...Bra noen tar vare på de gamle klassikerene!:) Absolutt etter min smak den corolla coupeen der!:) Mere bilder hadde gjort seg ja, helt klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Den TE-71 Coupeen hadde blitt GROM med Celica Supra felger! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ja eg vet, jeg skulle hatt Celica/Supra felger på den...Jeg får dra på leiting etter sånne... Har ikke fått lagt inn bilder av TA60 liftbacken på nett enda,men det kommer.. Levin GT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Det ligger sånne felger på ebay.com med gjevne mellomrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Niiice. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Levin GT Finnes ikke ord for slikt:) Det der er ulv i fåreklær det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Thanx.....Ja,dette er en sleeper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Det var pent ;) Er det T50 girkasse eller? Kan vel ikke ta ut så innmari mye effekt med de? Edit: men en 150-170 hk (?) er vel ikke ille i den bilen der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 T-50 tåler fint ca 210hk,men ikke herjing,da ryker de..... Jeg har røke en T-50 kasse,og det gjorde eg me litt herjing,og da var den bremset til 197hk... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Steike fine biler du bygger! Lurer på om du kjører med orginal innmat i 2t-g motorn? Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Steike fine biler du bygger!Lurer på om du kjører med orginal innmat i 2t-g motorn? det er vel smidde råder og veiv på 2T motorne, så innmaten skal vel tåle det helt greit har jeg hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ok. Gjelder dette for 2t-b også? Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg