godmest Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg vurdere å kjøpe en bil, men eieren har ikke vognkort eller skilt til bilen. Kan jeg få tak i disse hos biltilsynet, når jeg vet hva registreringsnummeret var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ja. I tillegg hjelper det mye med chassisnummeret også. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er dette vanskelig(tidkrevende), eller går det lett, og rimelig fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har du chassisnummer og merke(kode) er det gjort på den tiden det tar å skrive inn chassisnummeret samt 4 siffer (som er merkekoden, det holder for deg å oppgi merket). :) Evt kan det søkes på navn, blir hipp som happ. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 kan dette gjøres ¨på nette, eller må jeg inn til biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Det må du nok få fra Biltilsynet, evt Politiet, evt andre som har oppslagstillatelse i AutoSYS (f.eks bilsalgsteder som registrerer biler selv, vet ikke hvor mye tilgang de er tildelt).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg