Piokken Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei jeg husker jeg posta her en god stund tilbake angående et par 12" fra planet audio som jeg har. Men finner ikke tilbake til samme posten. Det jeg lurte på er om noen vet hva slags kasse jeg må ha i størrelse for disse elementene? og om det svarer seg med å bare bruke ett av dem? Elementene er disse for nå fant jeg noe mer data enn hva jeg gjorde sist Die Cast Aluminum Frame Nylon Surround Chrome Plated Binding Posts 4 Inch Voice Coils FU12 12" Subwoofer Power Handling (Peak) 2400 Watts Power Handling (RMS) 1200 Watts Frequency Response 15 Hz to 500 Hz Efficiency (1 Watt /1 Meter) 83 dB Impedance Dual 2 Ohm Magnet Structure 150 oz. Mounting Depth 5-11/16" FU15 15" Subwoofer Power Handling (Peak) 3000 Watts Power Handling (RMS) 1500 Watts Frequency Response 15 Hz to 500 Hz Efficiency (1 Watt /1 Meter) 85 dB Impedance Dual 4 Ohm/Dual 2 Ohm Magnet Structure 150 oz. Mounting Depth 6-15/16" FU18 18" Subwoofer Power Handling (Peak) 3600 Watts Power Handling (RMS) 1800 Watts Frequency Response 15 Hz to 500 Hz Efficiency (1 Watt /1 Meter) 87 dB Impedance Dual 4 Ohm/Dual 2 Ohm Magnet Structure 150 oz. Mounting Depth 9-1/16" Hvis noen har noe peil på hva jeg må trenge av forsterker/monoblokk for evt ett eller begge elementene ville jeg vært takknemlig for jeg sliter en del selv med å finne ut av disse, har vært innom et par butikker og dem visste heller lite om hva slags elementer dette var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 og 2/3 deler av den infoen du fant nå er nyttesløst.. Og du har ikke all infoen du trenger.. Skaff deg bassbox builder-programmet.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg