Boosti Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg la opp noen flere bilstereo kabler i dag, og tok tilfeldigvis ut baksete. Under baksete på pasasjer sida var det vannbytt, men jeg klarer ikke og lokalisere hvor lekasjen er. Er dette et kjent problem på E30? Noen som har hatt det samme problemet og vet hvor vannet kommer inn? :yak: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 jeg fant ut i går at det kommer vann inn der batteriet skal være.. hvor lekasjen er har jeg enda ikke funnet ut :S så det ekke lett å finne det.... men prøv å tørk alt så vasker du bilen og ser om det renner noen steder (Y) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har samme problemer, kommer vann inn i bagasjeromme vet ikke hvor det kommer fra. Men vet at det bruker å komme vann inn i dekselet ved bakrutene på 2dørs bilene. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Vann i bagasjen på E30 kommer ofte fra de luftehullene på siden (bak fangeren). Som regel er pakningene gående. Skifta dette nettopp på min egen etter å ha følelsen av å kjøre rundt med en liten innsjø der bak. Lista rundt bagajeluka kan også være en synder. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Under baksetet kommer det vann om det er hull på toppen av innerskjerm. dette er utrolig vanelig på E30. spesielt høyre side. kan også være lekk mellom demperfeste og karosseri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Vann i bagasjen på E30 kommer ofte fra de luftehullene på siden (bak fangeren). Som regel er pakningene gående. Skifta dette nettopp på min egen etter å ha følelsen av å kjøre rundt med en liten innsjø der bak.Lista rundt bagajeluka kan også være en synder. Smart du :) det tenke jeg ikke på.. skaal prøve å få tette pakningen rundt på lufthullene... selv om muligheten for at det kommer inn vann fortsatt er sansynelig. kan hende at Basserne har skylda i at detta skjer hehe! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg