ss242 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Finner ikke igjen tråden om han her til lands som hadde begynt noe seriøst karosseriarbeid på en P1800. Noen som har noe ny info? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 det prosjektet er lakt litt på is grunnet mye og gjøre i det siste! og uttenking av nye planer! blir nokk fårandret på bredding og litt fårskjelli! men det blir nåkk skal du se! synd tråden har kåmmet bort ja! jeg jobber dær bilen står som oppretter så jeg vet mye om bilen! men er også mye som ikke er bestemt enda! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troy Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bilen har en tornerose søvn,døgnet har for få timer(for mange prosjekter),men håper å fortsette allerede til neste år,det blir annen bredding av dører og fremskjermer++ [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er bra, var redd den hadde blitt stuet helt vekk:thumb Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pattenhundre Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Finner ikke igjen tråden om han her til lands som hadde begynt noe seriøst karosseriarbeid på en P1800.Noen som har noe ny info? Den bilen er nå min, kjøpte den i mars 2012. Es'n har blitt delebil men bakdelen er intakt og fronten har blitt satt på en rød P1800S. Er meningen at den skal være ferdig retaurert når jeg blir 18 men har dessverre ikke fått begynt på den enda grunnet sykdom... Her er et bilde av bilen min nå [ATTACH]38173[/ATTACH] Har forresten et set utrolig fine felger som ikke passer på bilen min som jeg antagelig kommer til å selge etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaston Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Finner ikke igjen tråden om han her til lands som hadde begynt noe seriøst karosseriarbeid på en P1800.Noen som har noe ny info? Bare sånn for kuriositetens skyld, den nye eieren er ei jente som så vidt er konfirmert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Det er jo bare tøft :-) Stå på, og legg ut info/bilder om fremgangen :partyon: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Skjedd noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg