TAm Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hvem selger slippvoks i Oslo området. Finner det ikke på nettsiden til West systems. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hva skal du støpe for noe? Har det meste jeg. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 St. Hans Haugen fargehandel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Takker Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 St. Hans Haugen fargehandel Hmm..tror faktisk at jeg kjenner deg.. Gikk opp et lys når jeg titta på ”avatar’en” din, er vel ikke så mange som har den bilkombinasjonen.. Tidligere kollega som jeg traff på Ekebergsletta i år ?? husker ikke om det var på Oslomønstringen eller Grombil… sorry for OT i trådern her... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hmm..tror faktisk at jeg kjenner deg..Gikk opp et lys når jeg titta på ”avatar’en” din, er vel ikke så mange som har den bilkombinasjonen.. Tidligere kollega som jeg traff på Ekebergsletta i år ?? husker ikke om det var på Oslomønstringen eller Grombil… sorry for OT i trådern her... Cinet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Cinet?? Jepp :) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg