Gå til innhold

Gul BMW E36 M3(??) i Ski

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Mest sannsynelig fra nesodden. Er en kamerat av en kamerat av meg, Fi heter'n el no sånt... Pleier å møte opp på de fleste streetmeets i Oslo området!

Er noen fine biler i familien der, faren har p. Cayenne og han hadde selv en p. carrera før m3'n...

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

 

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en gul M3 e36 på nesodden ja, og den var på forrige streetmeet.

Den har pleid å være på streetmeetene på ingjerstrand.

Og i tillegg er det 321 hestern (98 modell er det vel) :)

Stemmer det som blir nevnt over her har jeg inntrykk av og, at eierne har en del cash. Er ihvertfall hva jeg har hørt og.

Poscha han hadde var en rød en i cab og med automat (!) Morsommere å se den var ute på kveldstid, den ble brukt like mye som BMW'en året rundt.

Var en oppfrisker i hverdagen å se den på kveldene midtvinters, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

321hestern ja, hmm... Han holdt nesten følge da. Også jeg som lader 'hele' 0.6bar. (Vurdert ut i fra speilet såklart, jeg vet jo ikke hvor mye gass han ga, men det er vel ikke feil å anta at det var full gass)

Rart, siden bilen min gikk nøyaktig likt med en sånn 286hester for ikke lenge siden. Den hadde riktignok bytta eksos og litt småtteri, men han mente selv det nesten ikke var forskjell fra originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er min ja ;)Ga nok ikke full pinne er litt skummelt å gjøre det med den bilen om vintern ;) Prøvde å gi på over brua men da spant det jo osv gikk heller dårlig :( Fin bil du hadde forresten :)

 

var du i øyer/lillehammer før sommerferien?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er min ja ;)Ga nok ikke full pinne er litt skummelt å gjøre det med den bilen om vintern ;) Prøvde å gi på over brua men da spant det jo osv gikk heller dårlig :( Fin bil du hadde forresten :)

 

Om det er 3.2L MÅ det være noe galt med den.

 

...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår