Gå til innhold

Min 85 Audi 90 2,2E!

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

svarer jeg, i tilfelle eigeren ikke veit det :)

mener å huske den blei kjøpt på http://www.tuning.no og ser de har den enda. men det var laaang ventetid, trur det gikk et halvt år før den var i hus.

 

 

Er det ikke bare rieger sin styling der.. Hel front fanger med leppe??

 

den er jo helt ulik den orginale fronten.. lurer bare på hvor man kan få tak i kun leppe til og feste under slik som på bilde av bilen her.. ikke hel front :wonder:

Audi Type 81/85

2.2 20V-Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, da må du bruke de to som du har fått utdelt.

rieger sin fanger er på den blå coupeen, og på den røde til høyre ser du leppa. 1D Frontspoiler 2500,- står der.

 

men nok off topic i tråden til bileigeren no :)

 

synes du bør beholde baklyktene som de er... så har du noe som ikke alle andre har. fant et bilde av en annen også med samme type. bare jeg som synes det?

 

wsee2005-nad-206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonsak. Savner 90'n min .Så ut som denne var veldig forseggjort.

Hva var prisen da?

 

Ang de baklampene, så er de jo ikke så sjeldne da de bare kan kjøpes, men er ikke så mange som kjøper de fordi V8 lysa ser bedre ut...

 

Grattis!:D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, da må du bruke de to som du har fått utdelt.

rieger sin fanger er på den blå coupeen, og på den røde til høyre ser du leppa. 1D Frontspoiler 2500,- står der.

 

men nok off topic i tråden til bileigeren no :)

 

synes du bør beholde baklyktene som de er... så har du noe som ikke alle andre har. fant et bilde av en annen også med samme type. bare jeg som synes det?

 

wsee2005-nad-206.jpg

 

Ohh! den derre tuning.no -sida såg litt laus ut hvis dekk skjønner :P

 

hmm..nå begynner je å tvile litt her sharpie :P det ser egentlig tøft ut med lyktene slik je har dem, mulig dem kledde rødfarga på den bilen der bedre men. Skar tenke litt over saken je. Den røde 90`n der skar jaggu får væra min inspirasjon trur je! Den såg jo strøøøken ut sjø! Har lyst på slike felger!

 

QUOTE:

Mikkel Bruer Kanonsak. Savner 90'n min .Så ut som denne var veldig forseggjort.

Hva var prisen da?

 

Ang de baklampene, så er de jo ikke så sjeldne da de bare kan kjøpes, men er ikke så mange som kjøper de fordi V8 lysa ser bedre ut...

 

Grattis!

QUOTE------------

 

Takker! Jau! Ser ut som følka har gjort et godt stykke arbeid på bilen! :) Betalte 35 høvdinger for bilen. Den er foreløpig verdt hvert eneste øre!

 

Du har absolutt rett Mikkel angående baklampene!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak, du gjør det DU liker best uansett:)

 

den røde og den blå 90'en ligger det MASSE bilder av her:

http://www.audi-limits.de/

 

så har du litt å få inspirasjon fra

 

Sant det Sharpie!

 

Å herreland for noen strøkne 90`er! Akkurat slik det skar sjå ut! Men hvis min skal ligne så ser det ut som je må senke enda mere! :S

 

takker for linken du..nå skar det grubles!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig fin Audi 90. :)

 

Syntes du burde gå for V8 baklys eller beholde de helrøde "competittion" baklysene fra CAC. Syntes ikke noe om hjemme lakka baklykter på en slik bil, i alle fall ikke når du har såpass fine lykter på den fra før av.

 

Ang de baklampene, så er de jo ikke så sjeldne da de bare kan kjøpes, men er ikke så mange som kjøper de fordi V8 lysa ser bedre ut...

 

De v8 baklysene er fine, noe av de peneste baklyktene jeg veit om til Audi, men det er jo flusst av 90/80 med slike V8 baklys, For å skille seg ut så er de "competittion" baklysene fine.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig fin Audi 90. :)

 

Syntes du burde gå for V8 baklys eller beholde de helrøde "competittion" baklysene fra CAC. Syntes ikke noe om hjemme lakka baklykter på en slik bil, i alle fall ikke når du har såpass fine lykter på den fra før av.

 

 

 

De v8 baklysene er fine, noe av de peneste baklyktene jeg veit om til Audi, men det er jo flusst av 90/80 med slike V8 baklys, For å skille seg ut så er de "competittion" baklysene fine.

 

Takk for det! :) Hadde den bare hatt like grom motor som din har så hadde je vært fornøyd! :P

 

Jeg kommer til å bestille V8-baklyktene så fort det kommer mer peeng inn på kontoen. Får sjå åssen det blir, liker je lyktene bedre slik dem er nå får jeg bare selge V8-lyktene att! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så må du kappe og stå i på V8 lysa da. Det blir aldri HELT bra. Så du kan forsåvidt bare ha de du har. Er ikke så mange som bruker dem :)

 

Men må få noen bilder av interiør her ja :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av bilen på vinterfelger kommer iløpet av dagen hvis je får tell! (mandag 13.nov altså ;) ) Men er ittno vakkert syn akkurat! :puke:

 

Var ute å tok noen bilder av bilen idag så legger ut dem iløpet av dagen som sagt. Det samme gjelder bilder av interiør/motorrom, må bare få vaska/tørka støv først! :P

 

Artig å sjå at det er liv her sjøl om je itte har fått gjort så mye med bilen enda! :) takk følkens!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par bilder je tok i helga. Som sagt, ittno vakkert syn med 14" stålfelger med hjulkapsler. Mangler også en kapsel på et hjul! Hvis noen har en til overs, skrik ut! :)

90ntestervintern013.jpg

 

90ntestervintern005.jpg

 

90ntestervintern003.jpg

 

90ntestervintern024.jpg

 

90ntestervintern021.jpg

 

90ntestervintern019.jpg

 

90ntestervintern015.jpg

 

Og ja, bilder av motorrom/interiør kommer før helga hvertfall..Litt treg ama!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår