maggvaardal Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 kom seg betraktelig ja, men er ellers ekstremt lik tga, er kun ny fanger og litt pynt utenpå:P men inni er den 10 ganger bedre! 680 drog gått avgårde med totvekt på 47.. Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hehe... er dette alt det dere fant ??? Skal se om jeg får lagt inn noen flere bilder av M.A.N jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hva med noen bilder av tgx?? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c4vtrcoupe Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 syns den nye TGX serien ser fet ut..mulig jeg invisterer i en sånn med tiden ;) ja fin den synd man valgte og lage gigantiske lykter til tgx`n, syns tgs`n blir nesten litt penere ! jævli fin innvendig også... dreiv og kikka på en på jobben for en stund når den første v8rn kom til norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ingen tvil om at den nye MAN TGX har blitt en lekker bil. Svært lekker trekkvogn som jeg vil tro blir en svært populær bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Man er blitt den beste bilen på markedet mener jeg. Ihvertfall ettersom alle sjåførene jeg har hørt på i det siste. Synes TGX'en er dritfet, kommer til å synke på interessen hos scania nå.. hva synes folk om kjørekomforten scania vs man? ikke ta opp de gamle girkasse sakene som har vært, for de ble forbedret i 2006 Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c4vtrcoupe Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Man er blitt den beste bilen på markedet mener jeg. Ihvertfall ettersom alle sjåførene jeg har hørt på i det siste. Synes TGX'en er dritfet, kommer til å synke på interessen hos scania nå.. hva synes folk om kjørekomforten scania vs man? ikke ta opp de gamle girkasse sakene som har vært, for de ble forbedret i 2006 kan vel ikke være noe bedre enn og kjøre på luft ! de nye speilene har blant annent minsket vindstøy med 25 % ! og alle de som har kjørt demo v8rn på jobben skryter av hvor utrolig go den er og kjøre... har personlig bare kjørt den ut og inn av verkstedet så kan vel ikke uttale meg... blir finfint med bmw 7 serie navi og anlegg med subber ! pluss det nye interiøret ser jo ut som er tatt rett ut fra en pers bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Har blitt en del bedre en tga ja, det mener vertfall de som kjører det! Men det som er mest merkelig med man, er at de ikkje leverer noe utvalg i brytere til de nye bilene. Her bruker vi altså scania brytere til svinglås, boggiløft, dragforlenger osv (tralle) c4vtrcoupe du er mekaniker på man? hvor? Er i stavanger eg. og en tga til å sammenligne med Må bare sei at stereoet i tgx er MEGET bra!!!! Magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c4vtrcoupe Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Har blitt en del bedre en tga ja, det mener vertfall de som kjører det! Men det som er mest merkelig med man, er at de ikkje leverer noe utvalg i brytere til de nye bilene. Her bruker vi altså scania brytere til svinglås, boggiløft, dragforlenger osv (tralle) c4vtrcoupe du er mekaniker på man? hvor? Er i stavanger eg. og en tga til å sammenligne med Må bare sei at stereoet i tgx er MEGET bra!!!! Magnus nope jeg jobber på skade avdelingen i oslo ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Synes det er litt tåpelig at de har tatt i bruk en girkasse som ikke tåler det maksimal dreiemomentet til maskinen..dermed har det jo ikke europas sprekeste alikevel.... o . O Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simah Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Euro Leasing Norsteve Bustoffe Link Logistik Siter http://www.sbfoto.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScaniaR620 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kirkestuen Transport, MAN TGX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScaniaR620 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kjell Jon Nyløkken MAN TGA 28.540 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg