lamo88 Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Tengte vi kunne slenge ut bilder vi fant av forskjellige MAN'er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamo88 Posted November 3, 2006 Author Report Share Posted November 3, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamo88 Posted November 3, 2006 Author Report Share Posted November 3, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamo88 Posted November 3, 2006 Author Report Share Posted November 3, 2006 MAN har det med og være store tungtrekkere! har vel kansje litt med V10 motoren med twin turbo:D fadern hadde en slik en. en F90 36.502 var en fireakslet tippbil med en svææær aluminiumskasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjøspøbelen Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Kjørte denne for 4 år sia -00 MAN 33-464 med krok-påbygg. Stygg, men nydelig å kjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8gazza Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 MAN Quote V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å http://truckstop.diskusjonsforum.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
maggvaardal Posted December 23, 2006 Report Share Posted December 23, 2006 lite bilder av TGA! må ta med meg cam på arbeid snart :D F2000 600 V10, grei den :) eneste bilen her i området som har det er nok FRETEX :D gammel tømmerbil da men. TGA 480 trekker. kamerat sin, fin bil! Magnus Quote Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin_volvo Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Temkte eg skulle legge inn noen bilder av bilen t fatter'n her siden det ikke blir lagt ut så mye;) det er en TGA 26.460 med en 115tm krane. seriøs str på den... Her kan du skimte ryggen på hytten hans, et av de mange spesialtransportene han er med på;) Quote Volvo for life=) We ride together, We die together;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin_volvo Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Legger ved en Link til Firmaet. Her er det en del bilder av bilene deres. Enjoy;) Royal Transport AS Quote Volvo for life=) We ride together, We die together;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
708 Racing Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Quote Tråden om min SKODA PICKUP Link to comment Share on other sites More sharing options...
maggvaardal Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 ikkje lenge til tgx kommer, skal ta bilder når vi får sett på den. Spesielt av den nye v8ern:) Endelig en man der de har tenkt på design! Quote Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Link to comment Share on other sites More sharing options...
superjenssen Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Legger ved et par bilder av godbilen min... Quote - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Link to comment Share on other sites More sharing options...
maggvaardal Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Legger ved et par bilder av godbilen min... KONGE BIL! mandig akselavstand også:D Quote Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Link to comment Share on other sites More sharing options...
superjenssen Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Joda, akselavstanden er av de lange, men det gjør den kravstor med plassen for å snu... Ellers er den himmelsk å kjøre og berge med... Lurer litt på hva vinsjen egentlig klarer å dra opp.. Her jo ikke jobbet så lenge med bilberging akkurat.. Var et par biler som sto godt fast i vinter, men da slet vi bare med å få bergingsbilen til å stå stille... Tror jeg skal kvesse labbene litt til vinteren, så de glir litt bedre ned i isen !! Noen andre tips ? evt. erfaringer der vinsjen har vært for svak !? Quote - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8-Lorry Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 syns den nye TGX serien ser fet ut..mulig jeg invisterer i en sånn med tiden ;) Quote Av ekte mannfolk skal det lukte Diesel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts