Analex Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Pnæææææææææhæhæhæhæh..... Priceless!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 å første man leser under er " FAKE, FAKE, FAKE!!!!!!1!!11" Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 "You got it all on film?" "Shut up!" :D Forden var mer solid en huset hvertfall ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det er nok ikke bare 14åringer i amerika som har problemer med å håndtere en slik bil... Iq-problemet ligger nok hos den personen som klarte å overlevere nøkkelen til en 14åring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det er nok ikke bare 14åringer i amerika som har problemer med å håndtere en slik bil... Iq-problemet ligger nok hos den personen som klarte å overlevere nøkkelen til en 14åring Stemmer godt det. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 haha, er ikke overasket... biler med manuelt gir er foresten biligre enn biler med automat i usa... brukt vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hahahaha !Priceless! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ææææææææææ! tror jeg skal begynne og grine jeg nå! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 haha, er ikke overasket... biler med manuelt gir er foresten biligre enn biler med automat i usa... brukt vel og merke Hva slags bil, i hvilket land, er IKKE billigere med manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 haha, er ikke overasket... biler med manuelt gir er foresten biligre enn biler med automat i usa... brukt vel og merke Er ikke det normalt? men ha:D..så moro!Faren angrer vel litt nå:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hmm... hehe ble litt køddete det der ja:D hehe Det jeg kansje mente er at amrikanere helst ikke vil ha manuelle biler.. dvs gi bort pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Genial komentar der inne.. [Nelson] Ha Ha [Nelson/] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Fytti som jeg flira for nå fikk jeg ett påskudd for å mobbe dere muskel-bil folk som mobber oss japse-folk :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hva slags bil, i hvilket land, er IKKE billigere med manuell? Etter nyttår blir Lexus IS250 med automat billigere enn med manuell du taper 0.2 sekunder til 100 med automaten .. men den bruker mindre bensin og forurenser mindre ... lykke til å finn et annet eksempel på nettop DET! ... jeg har letet lenge finner ingen andre... må være verdens "grønneste" automat kasse (men siden den har 205 hester så blir bilen dyrere uansett) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg