Gå til innhold

lenge leve NAF testsenter....

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

For noen dager siden så kom dei gule koni dempere mine.. Straks dei va i hus så va jobben me å bytta dei i gong.. Etter at dempere var montert så var forstillingskontroll det nesta! Fekk time 2 dagar itte bytting av demper! PÅ telefonsamtalen så gidde søskenbarnet mitt klar beskjed om atte senking/bytte av demper var gjort så camber`n måtte stilles(samt spissing seff siden det var FORSTILLINGSKONTROLL)

Jeg leverte bilen inn te NAF mens eg va jobb.. kom tebake etter jobb å hentet bilen! Men i det jeg kom him å begynte å kikke i papirene så kom jeg over noe intersant :

"Camber forann er ikke rett.. Fører til skjeiv dekkslitasje" <-- Hadde kje stilt ann.. va for faen det dei sko.. va kje problem på telefon&sånn..

SÅ angående fjørene så fekk eg :

"R : Bør repareres , er uorginale/senke fjører" <-- fjørene har TUV papirer å e nye & fine!

Så i mårå ska eg ut å forklara dei kor landet ligge! 700 spenn koste ein sånn kontroll.. men gjorde dei d dei sko ? naaaaaida.. lenge leve NAF testsenter

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

Var det forstillingskontroll eller justering av forstilling du sendte den til?

Er to forskjellige ting lissom...

PÅ telefonsamtalen så gidde søskenbarnet mitt klar beskjed om atte senking/bytte av demper var gjort så camber`n måtte stilles

"Det ska me fiksa vettu"

så eg har mine ord i orden :rolleyes:

alle kan gjør feil.. bare dei rette opp itte seg så ....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider