Marvil Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Som dem skriver, først kom felger med spinners, så kom felger med LEDs, nå har det jaggu kommet glassklare felger også.. :D Tror vedlikeholdsbudsjettet er relativt høyt, men litt må man lide.. :) http://www.mobilemag.com/content/100/354/C10295/ Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det var jo grisefett! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kommer disse i kapsler også? :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Tenk så fete motiver man kan få gravert inn i de der, og belyst med led's. *Drømme* Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Så utrolig kule! :D:D Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Er normalt sett ikke glad i den typen fancy felger. Men de var jo dritkule! Trolig endrer det seg når jeg en gang skrur på The Voice og X to the Z har en ny H2 med slike på. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Må ha noen feite bremse å breefe med der da! Holder liksom ikke med noen halvrusta tromler bak... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Demontere felgen hver gang den skal rengjøres, praktisk. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Demontere felgen hver gang den skal rengjøres, praktisk. Og kanskje ikke like enkelt å reparere kantkjøringsskader.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Utrolig tøffe, men prisen er nok utrolig tøff den også... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Trodde ikke det skulle bli så bra når jeg hørte om det, men det der var jo faktisk ganske tøft det.:respect Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Tror de der blir tøffe på rette bilen, men tar forbehold om at jeg egentlig bare ser noen greie bremser i en hjulbue ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Gleder meg til en kollega fra jobb kommer hjem igjen med bilder... han og kompisen sin ble inviterte dit... (chrysler 300c'en som har vært på gatebil og i max power). Men digge 'felger' da.. Men 'tåler' de dette?:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hmm, sikkert plexiglass det der.. hva skjer ved mye bremsing? og masse varme? så sving.. bøyd felg?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ikke med tykke lexanplater. Jeg stemmer på de felgene jeg :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg