SubaruL Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det gikk jeg... Starta du, eller bytta du olje? starta og har kjørt masse med den, går finfint det blei kvitt ulydene som var der fra før også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Lol! er det mulig!...hvorfor ta sjansen på ras for så lite arbeid som å skifte olje.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 starta og har kjørt masse med den, går finfint detblei kvitt ulydene som var der fra før også:) Ja,det gjør oftest det...i rundt 100 mil,så får du tilbake endel ekstra lyder...og da trenger du mer enn et oljebytte. Bestill en delemotor så du har... da slipper du ihvertfall vente. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Sjekka olja i det siste? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jaja.... Hvor mange dager skal vi gi denne motoren da? :uhhmmwhat?: Det er rart hvor mange som gidder å spørre om noe her på forumet, og så gir totalt faen når alle sier at det går til helvette...:phatyo Hvorfor spørre i det hele tatt da?:hvaskjera Jeje.. Sprø verden...:pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 :hvaskjera er det mulig??? :hammer :hammer :hammer ler meg i hjel her jeg sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjR Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hehe, ikke værst å kjøre rundt med en halv liter (?) kjølevæske i olja.. Høyeste "tillatte" verdi for de fleste motorer er under 1%, da kjølevæske har endel egenskaper du absolutt IKKE vil ha sammen med olja (som nevnt tidl.). Tipper råde- og veivlagrene i den motoren elsker deg nå! Du har ihvertfall satt dem på en seriøs diett, for jeg kan tenke meg at de slipes ned ganske godt. Veiva kommer sikkert også til å merke det fin-fint. Du får si ifra om du får noe bankelyder etterhvert da :) Om du gjør det er det bare å fylle på med mer kjølevæske, skru radioen litt ekstra høyt og kjøre videre. Siter -- 3000GT VR-4 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 skru radioen litt ekstra høyt og kjøre videre. Løsningen på alt :D Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 jaja er jo en fin måte å ødelegge motorn ihvertfall :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Kan du ikke dra opp peilepinnen, ta bilde av den og legg ut bildet her? :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Sikkert en Mitsu Lancer, da de har en syk egenskap og overvinne ALLE ting i motoren som faktisk IKKE skal være der, som tynner i sylinderne f.eks :D Har jeg rett? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Sikkert en Mitsu Lancer, da de har en syk egenskap og overvinne ALLE ting i motoren som faktisk IKKE skal være der, som tynner i sylinderne f.eks :D Har jeg rett? haha skulle likt å sett den motoren som går uten smøring i lengden:roll: Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjR Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 :thumb Siter -- 3000GT VR-4 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Jaja.... Hvor mange dager skal vi gi denne motoren da? :uhhmmwhat?: Det er rart hvor mange som gidder å spørre om noe her på forumet, og så gir totalt faen når alle sier at det går til helvette...:phatyo Hvorfor spørre i det hele tatt da?:hvaskjera Jeje.. Sprø verden...:pray Sier det samme hvorfor spørre og deretter få samme svar fra alle for så å gå motsatt vei??????? 0.5 liter vann er jo selfølgelig ingen fordel............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vann er en ting, men glykol er fett løsende!! Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg