Magnalf Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Håper snøen aldri kommer :) Annet enn i fjellet, der man kan kjøre snøscooter :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 er det ikke snøen som holder deg med jobb da magnalf? :D (ser du har bile av en bergings bil i avataren din..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hehe nei er ikke bergingsbil, men spesialtransport! ;) Er faren min som kjører den! Selv kjører jeg postbil! :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Snør ikke her enda:) Men det regner som bare f**n! Og så blåser det som et h*****e:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ingen snø enda og sommerdekk enda.. Passer meg ypperlig om det er mildvær hele veien her nede, får min dose kulde når jeg drar til Tromsø i julen Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ingen snø her heller..sommerdekka står på enda. Blir vel ikke snø før litt uti januar tenker jeg. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Her er det snø og MORSOMT føre :D Heller snø enn regn og vind.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Her i Bergen pleier vel første snøfall å være ca 3.uken i oktober, men hittill har jeg ikke sett snurten av snø, en haggelbyge eller to har det vel vært. La om til piggfrie for ca en mnd siden. Men det skal sies at vi nå er inne i det 53 døgnet med regn her i Bergen Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Her i Bergen pleier vel første snøfall å være ca 3.uken i oktober, men hittill har jeg ikke sett snurten av snø, en haggelbyge eller to har det vel vært. La om til piggfrie for ca en mnd siden. Men det skal sies at vi nå er inne i det 53 døgnet med regn her i Bergen Sist jeg sjekka så skal det litt til før det begynner å snø ved 12-13 plussgrader :D Og i Atlanta usa har de gått fra 13 minus til 18 pluss på bare få dager, tenker de folka der borte har holdt på å dø på seg innimellom :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 i usa er de jo helt satt ut bare det kommer 1 cm med snø da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Blåser litt liv i denne tråden igjen. Noen som har fete bilder fra årets snøkaos? Mr.Transam Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg