Gå til innhold

min 323 GT-R

Ranger emnet


The Mazta'

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Originally posted by weltzin

Vore i Etne i dag?

syns det stod ein småkjent GTR på shell når eg kjørte forbi cirka rundt 1800?

Skulle ha kjørt innom, men mamma va med og på vei til mormor...

 

Hei.

 

Det var meg. Jeg hadde ett rally over fjellet. Fet tur, men litt glatt før man kom ned mot "the west coast". Litt av grunnen kan vel være at jeg kjørte på Super soft slick-mønstrede Hakka Q's. ;)

 

I Etne var det en pit-stop på Shell. Full tank, Twix og cola. Spana inn noen rånere oxo.. En Polo G40 bør fikse seg ny eksos, og en vennekrets...lol

 

Hils mamma og mamma-mamma da, homeboy...

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Det var meg. Jeg hadde ett rally over fjellet. Fet tur, men litt glatt før man kom ned mot "the west coast". Litt av grunnen kan vel være at jeg kjørte på Super soft slick-mønstrede Hakka Q's. ;)

 

I Etne var det en pit-stop på Shell. Full tank, Twix og cola. Spana inn noen rånere oxo.. En Polo G40 bør fikse seg ny eksos, og en vennekrets...lol

 

Hils mamma og mamma-mamma da, homeboy...

 

Hey, ikke snakk drit om G40en til kammeraten min (regner med det va den svarte);) Dersom det ikke har skjedd noe i senere tid så skal det være slik lyd i den, synes den er rimelig rå jeg! Har rustfri eksos hele vegen (Scoripon?) og brommer godt ja... Hissig liten krabat som er morsom å kjøre!

 

Har endelig Håkon fått bilen på vegen igjen mao?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbake bilen ja, og nå er det rally-kjøring twentyfour-seven :) Utrolig hvor mye mer digg bilen ble å kjøre med lette 15" hjul med 185/55 dekk enn den var med 18" og full av stereo... Har tatt av fanger og sideskjørt i anledning vinteren, lurer på om den skal få seg en lx-fanger med x antall Hella rallye 1000 lykter og rallydekor nå i vinter...

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Originally posted by The Mazta'

uansett så er jeg egentlig ikke typen til å kappkjøre, har sikkert noe å gjøre med at jeg fikk en S-klasse Mercedes i fronten på min forrige GT-R (sjåføren var 18år og 2mnd, var ute å kappkjørte med noen like evneveike kompiser), 98m bremsespor før front mot front kollisjon i mitt kjørefelt....5 uker på sykehus og et halvt år på krykker for meg.. Har fått såpass mye respekt for trafikken etter det at kappkjøring blir det ikke for min del jaffall..men nok om det :)

 

Er enig selv jeg, er blitt sikkelig pysete selv jeg (eller fornuftig.. hehe) i trafikken der er det bare å være varsom og aktpågivende... (og passe seg for andre hvis en kan)

 

Jeg sier bare "respekt" til deg jeg, du har mange ++++ i boka mi iallefall som klarer å holde seg på matta i en GT-R (det er vanskelig kan jeg tenke meg)

 

Stå på.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Shadow_iX

 

Jeg sier bare "respekt" til deg jeg, du har mange ++++ i boka mi iallefall som klarer å holde seg på matta i en GT-R (det er vanskelig kan jeg tenke meg)

 

Stå på.

 

Takk takk, må si det går greit å holde seg på matta selv om GT-R'en er en ganske "rampete" bil, men må si det som har gjort mest innvirkning på min kjørestil og holdning, er å miste nære venner i trafikkulykker grunnet råkjøring... Da ser en hvor meningsløst det er å kjøre gris over enve..

 

Over til noe annet, bilen begynner å bli klar for sesongen - det blir gateracer-look i år med helbur, 4-punktseler og Recaro Speed stoler (røde og sorte, må vite..) Dekoren er fjernet, må finne på en ny design for i år. Stereoen har vokst litt, har fått egen monoblokk til sub'en (audison vrx 1,500 EX limited) og kjører 6-kanaleren på 3-veis frontsett med en kanal på hvert element. Har støpt subkasse i reservehjulsbrønnen til JL Audio 10W7 sub'en. Har brukt påsken til å lage dørterskel-lister i karbonfiber (prøveprosjekt - de ble ganske bra, men endel arbeid gjenstår for å få strøken finish på de - skal legge ut bilder etterhvert)

 

Satser på å bli (mer eller mindre) ferdig med bilen til japsetreffet - noen som vet om det blir felles-kjøring fra vestlandet i år som i fjor?

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

 

Takk takk, må si det går greit å holde seg på matta selv om GT-R'en er en ganske "rampete" bil, men må si det som har gjort mest innvirkning på min kjørestil og holdning, er å miste nære venner i trafikkulykker grunnet råkjøring... Da ser en hvor meningsløst det er å kjøre gris over enve..

 

Over til noe annet, bilen begynner å bli klar for sesongen - det blir gateracer-look i år med helbur, 4-punktseler og Recaro Speed stoler (røde og sorte, må vite..) Dekoren er fjernet, må finne på en ny design for i år. Stereoen har vokst litt, har fått egen monoblokk til sub'en (audison vrx 1,500 EX limited) og kjører 6-kanaleren på 3-veis frontsett med en kanal på hvert element. Har støpt subkasse i reservehjulsbrønnen til JL Audio 10W7 sub'en. Har brukt påsken til å lage dørterskel-lister i karbonfiber (prøveprosjekt - de ble ganske bra, men endel arbeid gjenstår for å få strøken finish på de - skal legge ut bilder etterhvert)

 

Satser på å bli (mer eller mindre) ferdig med bilen til japsetreffet - noen som vet om det blir felles-kjøring fra vestlandet i år som i fjor?

Ja, tidspunktet er satt til kl 08.00 ved Maxi storsenter på sandnes. Du finner en tråd her inne en eller anne plass:=):cool:

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er Mazda??? Folk vet for lite nå til dags :rolleyes: [/b]

 

JAh, rx7en er sinnsykt fet!!! Men mazda har vært på god vei oppover gubbebil skalaen en stund.

Men bare se på Mazda6 og rx8 så ser man at de har snudd!!

Gleder meg til å se Mazda3!!

 

Når Rolla'n er utslitt blir det 323Gtr på meg :D (hvis jeg har råd!)

 

The Mazta': fet gtr, men jeg synes originalfronten er tøff også jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Ikke verst, du står virkelig på !

Jeg har ikke bil på japsetreffet jeg :( Må låne bil av fattern for å komme meg nedover.

Jeg skal forresten selge galanten nå, kanskje du vet noen som kunne vært interesserte?

 

Hehe...kanskje det:) Spørs om det blir med en svart GT-R:D :D (håpe håpe)

 

Vet ikke om noen på jakt etter galant, men jeg kan alltids høre litt rundt:)

 

Blir det en bil fra sør snart da?

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

 

Hehe...kanskje det:) Spørs om det blir med en svart GT-R:D :D (håpe håpe)

 

Vet ikke om noen på jakt etter galant, men jeg kan alltids høre litt rundt:)

 

Blir det en bil fra sør snart da?

 

 

Det blir ikke bil fra sør før både Galant og GT-R er borte :(

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

 

 

Det blir ikke bil fra sør før både Galant og GT-R er borte :(

 

Nei stemmer. Er det mulighet for at den blir klar til japsetreffet, eller sliter du med det?

Så jeg vet hvor mangen biler vi blir.....

 

Hvis ikke så får jeg være passasjer i en Supra 3.0 TIC

 

Kommer et par å kikker på GT-R'en min i helga, så for håpe en av dem tar den med seg:)

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

 

Nei stemmer. Er det mulighet for at den blir klar til japsetreffet, eller sliter du med det?

Så jeg vet hvor mangen biler vi blir.....

 

Hvis ikke så får jeg være passasjer i en Supra 3.0 TIC

 

Kommer et par å kikker på GT-R'en min i helga, så for håpe en av dem tar den med seg:)

 

Jeg er såklart ute å jobber, kommer ikke hjem før på mandag. Jeg skal prøve å bli ferdig med bilen til førstkommende helg.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår